Asistent/ka provozního ředitele, Praha 10, pro OZP

Před 2 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Dobrý den, jsme K2S Facility, spol. s r.o., firma zabývající se ostrahou a bezpečností. Aktuálně do týmu hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici ASISTENT/KA PROVOZNÍHO ŘEDITELE Jedná se o práci na zkrácený úvazek, pozice je vymezena pro OZP či OZZ. Náplní práce bude povětšinou administrativní činnost - reakce na mailovou korespondenci, vyřizování telefonátů, zpracování hlášení, výkazů, vedení kalend... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativa skladu, Praha 10, pro OZP
Před 2 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Dobrý den, jsme K2S Facility, spol. s r.o., firma zabývající se ostrahou a bezpečností. Aktuálně do týmu hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici ADMINISTRATIVA SKLADU Jedná se o práci na zkrácený úvazek, pozice je vymezena pro OZP či OZZ. Náplní práce bude povětšinou administrativní činnost - vedení skladové evidence, výdej materiálu, objedn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ostraha objektů - velitel objektů - Ústecko - pro OZP
Před 2 dny - Ústecký kraj - BAZOS
Jsme K2S Facility, spol. s r.o., firma zabývající se ostrahou a bezpečností. Právě hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Ostraha - velitel objektů Výkon práce v Ústeckém kraji (Bílina, Chomutov, Jirkov atd.) Práce je na HPP a je vymezena pro OZP Náplň práce: - fyzická ostraha objektu - spolupráce s provozním oddělením při zajištění provozu přidělených objekt... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODU
Před 9 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení - Budeš připravovat cenové nabídky, vystavovat objednávky a čeká Tě i řešení případných reklamací - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů nebo příprava podkladů na porady - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme - Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, systematického člověka se smyslem pro detail - Pro zajištění všech úkolů se Ti... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODU
Před 9 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení - Budeš připravovat cenové nabídky, vystavovat objednávky a čeká Tě i řešení případných reklamací - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů nebo příprava podkladů na porady - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme - Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, systematického člověka se smyslem pro detail - Pro zajištění všech úkolů se Ti... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Účetní
Před 11 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ: účtování pohledávek, závazků a pokladen, zpracování měsíčních výkazů DPH a KH, závěrkové operace, inventarizace, evidence a měsíční inventura účtů, kontrola správnosti účtování, evidence DM POŽADAVKY: vzdělání SŠ nebo VŠ ekonomického směru, praxe na pozici účetní, znalost kompletní účetní uzávěrky včetně všech účetních výkazů, výborná znalost všech náležitostí a způsobu pod... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Účetní
Před 11 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ: účtování pohledávek, závazků a pokladen, zpracování měsíčních výkazů DPH a KH, závěrkové operace, inventarizace, evidence a měsíční inventura účtů, kontrola správnosti účtování, evidence DM POŽADAVKY: vzdělání SŠ nebo VŠ ekonomického směru, praxe na pozici účetní, znalost kompletní účetní uzávěrky včetně všech účetních výkazů, výborná znalost všech náležitostí a způsobu pod... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Stavbyvedoucí a mistr pro stavby v Praze
Před 10 dny - ANNONCE
Hinton je česká stavební firma se sídlem v Praze a s pobočkou v Českých Budějovicích, se 140 zaměstnanci, na jejímž vzniku se podíleli osobnosti českého stavebního trhu. Působíme jako generální dodavatel a stavíme administrativní i komerční budovy, bytové domy, luxusní vily a výrobní či skladové haly. Součástí naší společnosti jsou i Divize zakládání staveb, Divize hliníkové fasády a Divize monolity. Zakládáme si na kvalitě a osobním přístupu k našim klientům a naším mottem je: Stavět nás baví! Vzhledem k rozvoji naší společnosti a k narůstajícímu počtu projektů hledáme kolegu/kolegyni na pozice stavbyvedoucí (možný budoucí hlavní stavbyvedoucí) a mistr v pozemním stavitelství • Baví vás práce na stavbě, kde je každý den jiný a přináší nové výzvy? • Chcete rozvinout své stávající zkušenosti? • Jste spolehlivý, komunikativní a organizační typ a troufáte si řídit stavbu? • Chcete pracovat ve společnosti, která pravidelně za své projekty získává prestižní ocenění? • Nedaří se vám ve v... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka ředitele do drobné výroby Praha 5
Před 55 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Do našeho našeho týmu v drobné výrobě hledáme kolegu/kolegyni na pozici asistent/ka. Pokud jsi komunikativní, samostatný/á, zodpovědný/á, hledáme právě Tebe! Náplň práce: • Vyřizování emailů • Komunikace se zákazníky • Objednávání materiálu • Účast na kontrolních dnech • Zajištění chodu kanceláře • Tvorba harmonogramů zakázek Co očekáváme: • Proaktivní a pozitivní přístup k práci • Pracovitost, samostatnost a schopnost řešit problémy s chladnou hlavou • Organizační sch... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Samostatný/Samostatná účetní
Před 56 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Popis pracovní nabídky: - zpracování účetnictví příspěvkové organizace - účtování a věcná kontrola účetních dokladů - účtování majetku a odpisů - inventarizace majetku - fakturace - zpracování měsíční, čtvrtletní a roční účetní závěrky a finančních výkazů, spolupráce s auditory - zpracování roční závěrky a daňových přiznání ve spolupráci s daňovým poradcem - zpracování měsíční agendy týkající se DPH - spolupráce na vytváření a n... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Samostatný/Samostatná účetní
Před 56 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Popis pracovní nabídky: - zpracování účetnictví příspěvkové organizace - účtování a věcná kontrola účetních dokladů - účtování majetku a odpisů - inventarizace majetku - fakturace - zpracování měsíční, čtvrtletní a roční účetní závěrky a finančních výkazů, spolupráce s auditory - zpracování roční závěrky a daňových přiznání ve spolupráci s daňovým poradcem - zpracování měsíční agendy týkající se DPH - spolupráce na vytváření a n... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Administrativní asistent/ka
Před 76 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Hledáme schopnou a dynamickou posilu (administrativního asistenta/asistentku), která se stane součástí našeho týmu v mladé a prosperující firmě v technologickém oboru. Vaším úkolem bude: o Správa emailové komunikace: Udržování pořádku v emailové schránce, efektivní a profesionální komunikace s klienty a obchodními partnery. o Práce v CRM systému: Zadávání dat, sledování klientů a správa obchodních případů. o Dohled nad firemními procesy: Monitorování a optimalizace procesů ve firmě pro zajištění hladkého průběhu operací. o Vyplňování smluv a dokumentů: Příprava a administrace smluvní dokumentace. o Správa sociálních sítí: Tvorba a sdílení obsahu, správa firemních profilů na sociálních sítích. o Telefonická komunikace: Přijímání telefonátů, zajištění kvalitního servisu pro klienty. Požadujeme: o Systematický přístup a zodpovědnos... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní asistent/ka
Před 76 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Hledáme schopnou a dynamickou posilu (administrativního asistenta/asistentku), která se stane součástí našeho týmu v mladé a prosperující firmě v technologickém oboru. Vaším úkolem bude: o Správa emailové komunikace: Udržování pořádku v emailové schránce, efektivní a profesionální komunikace s klienty a obchodními partnery. o Práce v CRM systému: Zadávání dat, sledování klientů a správa obchodních případů. o Dohled nad firemními procesy: Monitorování a optimalizace procesů ve firmě pro zajištění hladkého průběhu operací. o Vyplňování smluv a dokumentů: Příprava a administrace smluvní dokumentace. o Správa sociálních sítí: Tvorba a sdílení obsahu, správa firemních profilů na sociálních sítích. o Telefonická komunikace: Přijímání telefonátů, zajištění kvalitního servisu pro klienty. Požadujeme: o Systematický přístup a zodpovědnos... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka Back Office – oddělení kvality #2171 (až 30.000 Kč)
Před 247 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Jsme skupina společností QPAG - 100% Rework, 100% Rework Plus, TM Technik, Workspot, QPAG Digital a MEA Systems. Máme 6 poboček po celé České republice a specializujeme se na oblast kvality. Na naši pobočku v Brně - Tuřanech (z centra Brna dobrý spoj č. 40,48,64 příp. možnost parkování v areálu) aktuálně hled... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Samostatná účetní se znalostí daňové problematiky
Před 120 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, kterým je jeden z ústavů Akademie věd ČR, zabývající se převážně základním výzkumem, hledáme vhodné kandidáty na pozici Samostatná účetní se znalostí daňové problematiky. Náplň práce: Kontrola, schvalování a účtování prvotních dokladů (zejména závazků, pohledávek, pokladních dokladů, daňových dokladů a dalších účetních dokladů), Tvorba daňových dokladů v souvislosti s pořízením zboží a služeb z EU a třetích zemí, Zpracování daňového přiznání k DPH, kontrolního a souhrnného hlášení, Příprava daně z příjmu právnických osob, Zpracování statistických výkazů, Další činnosti v oblasti ú... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Asistent/ka vedoucího dopravy
Před 256 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Asistent/ka vedoucího dopravy ? Rajhrad Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze už od roku 1998. Přijmeme asistent/ku vedoucího dopravy. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít podporu nadřízeného a ostatních kolegů. Práce je vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned. Jaká bude vaše pracovní náplň: o Administrativní plnění úkolů v oblasti správy vozového parku. o Aktualizace dokumentů a smluvních podmínek v oblasti dopravy. o Správa evidence spotřeby PHM. o Registrace vozidel. o Poptávka povinného a havarijního pojištění vozidel. o Řešení pojistných událostí u vozidel a zaměstnanců. o Komunikace se servisními partnery (s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka
Před 128 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Práce na částečný úvazek – 20 hod týdně nebo dle domluvy. Nástup možný od 1.7.2024. Náplň práce: - Komunikace se zákazníky a dodavateli - Vyřizování zákaznických poptávek - Tvorba základních nabídek - Zpracování podkladů pro účetnictví - Zajištění administrativního chodu kanceláře - backoffice - Aktualizace webových příspěvků, newsletterů - Operativn... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 129 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně zpracování mezd, zpracování veškerých účetních a statistických výkazů, zajišťování bezhotovostního platebního styku, tvorba, zpracování rozpočtu školy, kontrola čerpání rozpočtu, zařazování, odpisování majetku a sestavování odpisového plánu - Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru ukončené maturitní zkouškou, zkušenosti se zpracováním účetnictví v délce alespoň 1 rok, zdravotní způsobilost, právní bezúhonnost a způsobilost k právním úkonům, znalost účetnictví a daňové problematiky příspěvkových organizací, znalost účetního programu Gordic výhodou, uživatelské dovednosti práce s počítačem (MS Office), organizační schopnosti, zodpovědnost, spolehlivost a ochotu učit se novým věcem, týmového ducha, flexibilitu a odolnost vůči stresu - Nabízíme: úvazek 0,5 (20 hodin tydně)... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka oddělení nákupu a logistiky
Před 257 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:27.2.2024 Jsme firma působící v automobilovém průmyslu. Otevíráme další nové pracovní pozice. Tato pracovní pozice obsahuje převážně tyto oblasti: 1 Celní odbavení - dovoz (Ocean, Air, DHL) 2 Posouzení nadcházejících záležitostí celního odbavení a přezkoumání potenciálních problémů 3 Příjem a správa celních faktur 4 Správa informací o importovaných materiálech (MSDS, popisy produktů) 5 Správa importních faktur a správa přepravních označení 6 Řízení nákladů logistiky a cel 7 Průzkum místních nákupních společností 8 Zadávání objednávek místně... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent/ka (asistent/ka vedení)
Před 120 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Požadavky pro uchazeče: " minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, " výborná znalost českého jazyka a výborný písemný projev, " výborná znalost práce na PC - Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), " znalost práce v prostředí internetu (vyhledávání, formuláře, jednoduchá editace webových stránek v předepsané šabloně), " rámcová znalost právních předpisů vztahujících se k činnosti úřadu veřejné správy a služeb, zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, " schopnost samostatného úsudku a rozhodování, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita, výborný písemný projev a schopnost asertivního jednání, " velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, " podmínkou řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič/ka. Charakteristika vykonávaných činností: " komplexní administrativní servis vedení (starosta, místostarostové, tajemník), včetně zprostředkování schůzek a kontaktů s třetími stranami, " komplexní za... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Asistent/ka databázového oddělení
Před 281 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme asistent/ku na podporu databázového oddělení pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Možnost částečně kombinovat s prací z domu. Pracovní místo je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned. Na pozici nabízíme zkrácený úvazek 4h. Co budete dělat: Zajišťovat informace a následně je doplňovat do databáze produktů. Pravidelná kontrola databáze produktů. Potřebnou administrativu s tím spojenou. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: SM... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník E-SHOP OPTIMIA Ostrava (20 hodin týdně) - OZP
Před 173 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM (životopis v PDF). Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz Náplň práce: Práce na počítači - PC - MS Ofiice -Word, Excel, Outlook, Shoptet, QML. Přijímání objednávek. Vyřizování objednávek a reklamací v systému. Objednávání zboží u dodavatele. Písemná, e-mailová a telefonická komunikace se zákazníkem a dodavatelem. Pracovní doba: V rozmezí 8-16 hodin Jde o 2 místa na 20 hodin týd... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník E-SHOP OPTIMIA Ostrava (10 hodin týdně) - OZP
Před 173 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM (životopis v PDF). Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz Náplň práce: Práce na počítači - PC - MS Ofiice -Word, Excel, Outlook, Shoptet, QML. Přijímání objednávek. Vyřizování objednávek a reklamací v systému. Objednávání zboží u dodavatele. Písemná, e-mailová a telefonická komunikace se zákazníkem a dodavatelem. Pracovní doba: V rozmezí 8-16 hodin Jde o 2 místa na 10 hodin týd... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka
Před 233 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt pro podání žádosti, e-mail: info@thaiembassy.cz ; visa@thaiembassy.cz Přehled o pozici a povinnostech: " rešerše a kompilace podkladových materiálů na vybraná politická a ekonomická témata v oblasti české zahraniční politiky, domácí politiky, mezinárodních smluv, obchodu a investic; " analýzy a zpracování hlášení; " monitorování zpráv a článků týkajících se Thajska v místních médiích; " příprava a organizace schůzek a kulturních akcí; " příprava příspěvků pro sociální media (např. Facebook) a oficiální webové stránky velvyslanectví; " komunikace s klíčovými partnery velvyslanectví; " komunikace s českými a thajskými vládními úřady, soukromým sektorem, akademickou obcí a nevládními organizacemi; " asistence, doprovázení delegací z Thajska; " administrativní a další práce dle pokynů velvyslanectví. Jazykové znalosti: " vynikající komunikační dovednosti slovem i písmem v českém a anglickém jazyce (schopnost komunikace v thajštině je dodatečnou výhodou) " Dovednosti/schopnosti/k... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Výkonný/á asistent/ka účetní firmy
Před 224 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Společnost Siplex se zabývá komplexními službami v oblasti účetnictví a ekonomiky. Česká společnost spadá do holdingu několika dalších firem. V současné době hledáme šikovného, ochotného a výkonného člověka na pozici: Výkonný/á asistent/ka majitele Pojmete velké množství různorodých úkolů a umíte je dotáhnout samostatně do konce? Libujete si v tom, že dokážete druhým dělat "externí paměť? Baví Vás jak "papíry" tak komunikace s lidmi? Chcete komunikovat i v AJ? Troufnete si být efektivní pravou rukou šéfa? Pokud je Vaše odpověď "ano", možná hledáme právě Vás! Hledáme nadšeného srdcaře s ochotou pomáhat, který od prvního okamžiku začne hledat cesty, jak našemu majiteli ušetřit spoustu času, aby se mohl v klidu věnovat dalšímu rozvoji a expanzi svých firem a také své rodině. Na této pozici Vás čekají úkoly všeho druhu! Od administrativy a papírování, přes komunikaci s úřady, zákazníky i zaměstnanci, pomoc s vyřizováním osobních záležitostí šéfa, …až po pomoc při organizaci různých akcí ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka oddělení nákupu a logistiky
Před 257 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:27.2.2024 Jsme firma působící v automobilovém průmyslu. Otevíráme další nové pracovní pozice. Tato pracovní pozice obsahuje převážně tyto oblasti: 1 Celní odbavení - dovoz (Ocean, Air, DHL) 2 Posouzení nadcházejících záležitostí celního odbavení a přezkoumání potenciálních problémů 3 Příjem a správa celních faktur 4 Správa informací o importovaných materiálech (MSDS, popisy produktů) 5 Správa importních faktur a správa přepravních označení 6 Řízení nákladů logistiky a cel 7 Průzkum místních nákupních společností 8 Zadávání objednávek místně... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Všechny inzeráty