Pracovník autopůjčovny, provozování e-shopu
Podobné inzeráty

Pracovník autopůjčovny, provozování e-shopu
Před 9 dny
- Pardubický kraj - HYPERINZERCE
Přijmeme na hlavní pracovní poměr pracovníka autopůjčovny a na provozování e-shopu, vedení skladu a pomocné administrativní práce. Práce na jednu směnu od pondělí do pátku, z 50 % v terénu a z 50 % v kanceláři.
... (více v detailu)
Pardubický kraj
11 111
Kč

Pracovník autopůjčovny, provozování e-shopu
Před 16 dny
- Pardubický kraj - BAZOS
Přijmeme na hlavní pracovní poměr pracovníka autopůjčovny a na provozování e-shopu, vedení skladu a pomocné administrativní práce. Práce na jednu směnu od pondělí do pátku, z 50 % v terénu a z 50 % v kanceláři.
M... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Pracovník autopůjčovny, provozování e-shopu
Před 17 dny
- Pardubický kraj - HYPERINZERCE
Přijmeme na hlavní pracovní poměr pracovníka autopůjčovny a na provozování e-shopu, vedení skladu a pomocné administrativní práce. Práce na jednu směnu od pondělí do pátku, z 50 % v terénu a z 50 % v kanceláři.
... (více v detailu)
Pardubický kraj
12 345 678
Kč

Administrativní pracovnice
Před 20 dny
- Středočeský kraj - BAZOS
Společnost Kouba Trans s.r.o. se sídlem ve Zdicích přijme administrativní pracovnici na HPP do fakturačního odd.Nástup možný ihned.Požadujeme pečli... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

PRACOVNÍK ODBORNÉHO ZACHÁZENÍ VE VĚZEŇSTVÍ - VYCHOVATEL
Před 170 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
VYCHOVATEL na oddělení výkonu trestu odnětí svobody Místo působiště: Vazební věznice Liberec Zákonné a další požadavky: - min. vyšší odborné vzdělání pedagogického směru - trestní bezúhonnost - zdravotní způsobilost pro výkon práce - organizační schopnosti a komunikační dovednosti - znalost a orientace v zákoně č. 169/1999 Sb. o výkonu trestu odnětí svobody - znalost práce na PC (WORD, EXCEL, INTERNET). Nabízíme: - platová třída 10 (od 29.790,- Kč do 40.770,- Kč dle dosažené praxe) - jednosměnný pracovní režim s nerovnoměrným rozvržením pracovní doby - příspěvky z Fondu kulturních a sociálních potřeb na penzijní připojištění (zajištěno ve vazební věznici) a na stravné, na kulturní a sportovní vyžití, apod. Předpokládaný termín nástupu: dle domluvy. Náležitosti písemné přihlášky: - přihláška k výběru - strukturovaný pr... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Sociální pracovník
Před 367 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim Jsme nezisková organizace, která působí v celém Pardubickém kraji. Naším posláním je provázet lidi se znevýhodněním, kteří chtějí pracovat, bydlet a žít podle svých možností a představ v otevřené společnosti. Našimi hodnotami jsou jedinečnost, aktivita, otevřenost, respekt. Koho hledáme? Do našeho týmu v Chrudimi rádi přivítáme nového kolegu/kolegyni, který naše hodnoty sdílí. Hledáme člověka s týmovým duchem, který si umí stanovit priority a dotahovat věci do konce, a který chce podpořit lidi se zdravotním znevýhodněním, aby mohli žít běžným způsobem života. Co bude náplní práce? -individuální i skupinová práce s lidmi se zdravotním znevýhodněním, -zajímavá, kreativní, různorodá a samostatná práce v kanceláři i v terénu v okresech Chrudim a Pardubice, -spolupráce se zaměstnavateli (aktivní vyhledávání, poradenství, konzultace), -spolupráce s rodinou uživatele a dalšími osobami v jeho okolí. Co požadujeme: -vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. na pozici sociáln... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 209 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 363 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník / pracovnice
Před 1052 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Náplní pozice je administrativní práce v naší kanceláři, vyžadována je schopnost komunikace s korejskými kolegy jak zdejšími, tak ve společnostech v Korejské republice, se kterými spolupracujeme. Jazyky: korejština (plynně), angličtina (středně pokročilý/á), řidičský průkaz skupiny B... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník
Před 486 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Paramonova Irina, tel.: 775 216 216, e-mail: irina.paramonova@email.cz Dobrá ználost práce na PC (MS Off... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

sociální pracovník
Před 374 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce je individuální práce s uživateli dvou sociálních služeb: "sociální rehabilitace" a "osobní asistence" poskytovaných v Jindřichově Hradci. V rámci služby sociální rehabilitace se jedná o podporu osob se zdravotním postižením při jejich uplatnění na trhu práce, řešení jejich nepříznivé životní situace, nácvik potřebných schopností a dovedností, pomoc při uplatňování jejich práv nebo při obstarávání osobních záležitostí aj. Osobní asistence je určena seniorům, kterým je služba poskytována v jejich domácnosti. Sociální pracovník jedná s novými zájemci o službu, individuálně službu s uživateli plánuje, zajišťuje dostupnost služby osobními asistenty, službu také sám vykonává, řeší potřebné zálež... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Všeobecný administrativní pracovník (M/Ž)
Před 242 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Výše mzdy dohodou Možný zkrácený úvazek nebo DPP Vedení pomocných účetních a neúčetních agend - znalost práce Excel, Word, poštovní klient, asistenční práce v... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - LOGISTIK / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE - LOGISTIČKA
Před 312 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou (po zapracování na dobu neurčitou), jednosměnný provoz. Náplň práce: samostatná administrativní a logistická činnost; koordinace vychystávání výrobků/zboží k expedici; vychystávání dodacích listů, faktur; zajištění přepravy, vystavování přepravních dokladů; zpracování podkladů pro celní řízení, spolupráce s poskytovatelem celních služeb. Požadavky: SŠ vzdělání; zkušenost s prací v jakémkoliv ERP systému (K2 výhodou), uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook); zn... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovníci
Před 374 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Podmínkou pro zařazení do výběrové řízení na pozici administrativní pracovnice je: Zaslání strukturovaného životopisu včetně motivačního dopisu a sken dokladu o vzdělání na e-mail lajczykova.dagmar@dakol-karvina.cz Požadavky na nabízené místo: - minimálně střední vzdělání s maturitou (výborná čeština slovem i písmem). - výborná znalost práce na PC: Word, Excel, Outlook,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Zkušební komisař/ka
Před 173 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Výkon státní správy na úseku posuzování a ověřování odborné způsobilosti řízení silničních motorových vozidel; provádění zkoušek z předpisů o provozu na pozemních komunikacích a zdravotnické přípravy, ze znalostí ovládání a údržby vozidla a dále z praktické jízdy s výcvikovým vozidlem; posuzování podmínek provozování autoškoly a způsobilosti vozidel k výcviku; vedení agendy taxislužby; výkon agendy silničního správního úřadu. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, případně vyšší odborné vzdělání - uchazeč je nejméně 5 let držitelem řidičského oprávnění pro skupinu vozidel A, B, C Výhodou: - znalost příslušných právních předpisů - zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích; zákon č. 247/2000 Sb., o získávání a zd... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovníci
Před 246 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: komunikace se zákazníky a obchodníky, tvorba cenových nabídek, zpracování objednávek a faktur, příprava dokumentace a plánování montáží POŽADUJEME: znalost práce na PC (Word, Exc... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník / administrativní pracovnice na obchodní oddělení
Před 246 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Kontakt zasláním strukturovaného životopisu na e-mail obchodni@sunfood.cz, mzdy@sunfood.cz. Požadujeme: - znalost práce na PC ( Word, Excel, Internet) - pečlivost, odpovědnost, komu... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Odborný pracovník technického odboru - investice
Před 219 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Základní předpoklady a) státní občanství ČR, případně cizí státní občan, b) trvalý pobyt v ČR, c) způsobilost k právním úkonům, d) dosažení věku 18 let, e) bezúhonnost, f) znalost jednacího jazyka, Další předpoklady: a) vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním oboru nebo vyšší odborné vzdělání b) uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), c) dobré komunikační, organizační a řídící schopnosti, ochota nést velkou míru zodpovědnosti, d) práce s techni... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Pracovník kalkulací a cen (M/Ž)
Před 242 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Výše mzdy dohodou Práce na PC - Word, Excel, poštovní klient Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněn... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Pracovník administrace a výkupu surovin
Před 493 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Bolcek Alexandr e-mail: info@abmetalrecycling.cz Znalosti automobilů vítány, znalosti kovů vítány, průkaz VZV podmínkou. Znalost práce na PC, Word, Excel, internet, vedení evidence skladu a zásob, ... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

Pracovníci obchodního úseku
Před 402 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavky: - SŠ/VŠ vzdělání (strojírenského směru výhodou) AJ/NJ, ŘP sk.B, znalost MS Office, PowerPoint, Word, Excel, Outlook - samostatnost, zodpovědnost, schopnost rozhodovat se, trpělivost Pracovní náplň: Psychologie prodeje, spotřebitelské služby, náležitosti úřední korespondence, zbožíznalství obecně, postupy při reklamacích, práva spotřebitele Stanovení nabídky a poptávky zboží či služeb. Využívání objednávkových programů či komunikačních technologií pro zajištění nákupu zboží. Posuzování ekonomických výsledků z prodeje nabízeného zboží a služeb. Poskytování komplexního zákaznického servisu, komunikace se zákazníky a zajištění zpětné vazby od odběratelů. Příprava podkladů pro uzavírání obchodních smluv. Provádění marketingových analýz a průzkumu trhu. Vedení vybraných evidencí dle požadovaných kritérií. Orientace v příslušné oborové legislativě. Příprava podkladů pro uzavírání obchodních smluv, popř. objednávek s obchodními partnery. Vedení požadovaných evidencí v rámci obchodní... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

AKADEMICKÝ PRACOVNÍK - ASISTENT
Před 593 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Doba určitá s možností prodloužení Požadavky - VŠ vzdělání (min. magisterský stupeň) ekonomického směru, zaměření finance podniku výhodou - Studium v doktorském studijním programu výhodou - Výborná znalost anglického jazyka - výborná znalost písmem i slovem - Znalo... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce - jazyky AJ, NJ, RU, IT
Před 194 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Oflenda NÁPLŇ PRÁCE: zajištění chodu kanceláře - administrativní podpora vedení písemná i telefonická komunikace v AJ, NJ, IT, RU - s externími dodavateli zpracování administrativy k zakázkám (excel tabulky, emaily, …) komunikace s kolegy napříč společností POŽADAVKY: středoškolské vzdělání zakončené maturitou (není podmínkou) znalost práce s PC (MS 365 - outlook, excel, word, internet) komunikační dovednosti (psaná komunikace, telefonická komunikace) AJ, NJ, RU nebo i IT - na komunikativní úrovni (psané i ústní) samostatnost, ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Kontrolor/kontrolorka kvality zboží
Před 443 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Nástup možný IHNED. Pracovní doba PO - PÁ od 6:00 do 14:30hod. (možná úprava dle dohody). Pracovní náplň: Administrativní činnost v e-shopu, soupis zboží dle instrukcí, vkládání zboží do interního systému, kontrola kvality zboží, kompletace zboží, testování zařízení a produktů, vkládání zboží na e-shop, příprava a zpracování podkladů, práce na PC, příjem a vyřizování objednávek z e-shopu. Požad... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace (Finance Specialist )
Před 1005 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt:barbora.strakova@sap.com Upřesňující informace: Náplň práce: • Podpora iniciativ správy dat, včetně zlepšení procesů kontroly, analýzy, ukládání a používání dat; správa datových a znalostních zdrojů, jako jsou Global Licensing wiki, SharePoint atd.; vytvoření datového centra pro sdílení znalostí • Pomoc s poskytován... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Všechny inzeráty