Rozpočty

Před 6 dny - Zlínský kraj - BAZOS
Dobrý den, nabízím možnost tvorby rozpočtů na RD, BD, rekonstrukce apod. ( zkušenosti také s památkovými objekty ). Pracuji s programem BUILDPowerS ( RTS ) v aktuální cenové hladině. Rozpočet z... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Rozpočtář oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 18 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění; poskytování účelových finančních prostředků v přenesené působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ obor vzdělání: ekonomika výhodou znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhod... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Rozpočtář oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 18 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění; poskytování účelových finančních prostředků v přenesené působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ obor vzdělání: ekonomika výhodou znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhod... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Herní a pracovní PC na míru dle vašeho rozpočtu – osobní kon
Před 25 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Sestavení počítačů na míru dle vašeho rozpočtu a požadavků – konzultace a osobní přístup Chcete si nechat postavit počítač přesně podle svých představ? Nabízíme profesionální sestavení počítačů na míru dle vašich požadavků a rozpočtu. Každý zákazník je pro nás prioritou, a proto vám poskytneme komplexní konzultaci, poradnu a přizpůsobenou sestavu, která bude odpovídat přesně vašim potřebám – ať už jde o hraní her, práci, nebo domácí multimediální zábavu. Co můžete očekávat: Konzultace a poradenství zdarma Podrobně probereme vaše požadavky a pomůžeme s výběrem komponent Doporučíme optimální sestavu, která bude v rámci vašeho rozpočtu, ale s maximálním výkonem Provedeme s vámi osobní konzultaci (telefonicky nebo osobně) a poradíme s možnostmi upgradu do budoucna Sestavení počítače dle rozpočtu a zaměření Složení herních PC s důrazem na výkon, plynulost a estetiku Výkonné sestavy pro profesionály v oblasti grafiky, videa a CAD aplikací ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 64 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Městský úřad Český Dub Charakteristika vykonávané činnosti: vedení účetnictví města účtování bytového hospodářství ekonomická správa příspěvkových organizací města ve vztahu k rozpočtu města kontrola účetnictví ve vazbě na plnění rozpočtu města spolupráce s auditorem při přezkumu hospodaření příspěvkových organizací Předpoklady pro vznik pracovního poměru: podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., zákona o úřednících, tj.: státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., v platném znění, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání českého jazyka a další Kvalifikační předpoklady: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, vyšší vzdělání v oboru ekonomie nebo účetnictví výhodou praxe v oblasti účetnictví minimálně 2 roky znalost platné legislativy v oblasti účetnictví a rozpočtových pravidel znalost účetních programů a práce s M... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 64 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Městský úřad Český Dub Charakteristika vykonávané činnosti: vedení účetnictví města účtování bytového hospodářství ekonomická správa příspěvkových organizací města ve vztahu k rozpočtu města kontrola účetnictví ve vazbě na plnění rozpočtu města spolupráce s auditorem při přezkumu hospodaření příspěvkových organizací Předpoklady pro vznik pracovního poměru: podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., zákona o úřednících, tj.: státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., v platném znění, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání českého jazyka a další Kvalifikační předpoklady: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, vyšší vzdělání v oboru ekonomie nebo účetnictví výhodou praxe v oblasti účetnictví minimálně 2 roky znalost platné legislativy v oblasti účetnictví a rozpočtových pravidel znalost účetních programů a práce s M... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 68 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 68 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 254 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Technický pracovník
Před 136 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
POŽADAVKY: vzdělání min. SŠ s maturitou v oboru stavebním, praxe v oboru stavebním, trestní bezúhonnost, ŘP sk. B POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou s možností prodloužení, platová třída 9. - výše platu dle praxe, zpracování objednávek a smluv, plnění povinností vodohospodáře na zařízeních přidělených provozním střediskem, provádění rozpočtu u svépomocné údržby, kontrolování rozpo... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 121 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění; poskytování účelových finančních prostředků v přenesené působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
REFERENT INVESIČNÍ TECHNIK / REFERENTKA INVESTIČNÍ TECHNIČKA Oddělení rozvoje města, Odboru majetku města - MěÚ Nové Město nad Metují
Před 137 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: září 2024 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.). Co bude náplní Vaší práce: zajišťování přípravy, realizace a dozorování investičních akcí; zajištění rozpočtů a plánů nákladů na projektové práce; příprava, uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli; prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, studie; zpracování zápisů a protokolů o průběhu a převzetí staveb; zajišťování odstraňování nedostatků; kontrola čerpání finančních prostředků a zajištění příslušné agendy; zastupování města ve stavebních a jiných řízeních; průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu na konkrétní investice, vyhodnocování efektivity investic a podávání návrhů na změny. Co od Vás zaměstnavatel očekává: orientaci v technické a projektové dokumentaci; zkušenost s projektovým řízením, zadáváním veřejných zakázek výhodou; zkušenosti v oblasti energetického managementu výhodou; pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
ROZPOČTÁŘ/KA
Před 316 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Hoffmannová Silvie, tel. 950 749 240, e-mail: silvie.hoffmannova@hzscr.cz. Nabídky zasílat na výše uvedenýá e-mail. Náplň práce: jedná se o pozici rozpočtáře na finančním oddělení u Záchranného útvaru HZS ČR v Hlučíně. Plnění úkolů vyplývajících ze zákona č. 218/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech. Provádění finanční kontroly dle zákona č. 320/2001 Sb. a vyhlášky č. 416/2004 Sb. v platném znění. Příprava návrhu rozpočtu organizace, rozpis a kontrola plnění rozpočtu. Kontrola správnosti a přípustnosti finančních operací z rozpočtového hlediska. Zpracování ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Finanční referent/ka, účetní
Před 85 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28.8.2024 https://www.suchdol-nad-odrou.cz/uredni-deska?filesRenderer-objectId=11391997&id=86&action=detail&do=filesRenderer-download Doba pro trvání pracovního poměru: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce Předpokládaný nástup: 1.11.2024, popř. dle dohody Stručná náplň práce: komplexní vedení účetnictví obce vč. zpracování závěrečných účtů obce a účetních závěrek komplexní vedení rozpočtu obce evidence majetku, závazků a pohledávek obce příprava podkladů pro přezkoumání hospodaření zpracování statistických výkazů zajišťování platebního styku s bankou zpracování podkladů pro komunikaci s příspěvkovou organizací (základní školou) Předpoklady stanovené dle §4 zákona č. 312/2002 Sb.: státní občan ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - nutnost ovládat český jazyk věk minimálně 18 let způsobilost k právním úkonům bezúhonnost Požadavky: Kvalifikační požadavky: středoškolské/vysokoškolské vzdělání ekonomického směru praxe ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ROZPOČTÁŘ/KA, FAKTURANT/KA na Odboru správy a údržby majetku města Magistrátu města Prostějova.
Před 137 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Magistrátu města Prostějova vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou ROZPOČTÁŘ/KA, FAKTURANT/KA na Odboru správy a údržby majetku města Magistrátu města Prostějova Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která: -je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt -je způsobilá k právním úkonům -je bezúhonná -ovládá jednací jazyk Další požadavky: -vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou - podmínkou; -zaměření studia na ekonomii, případně veřejnou správu - podmínkou; -znalost práce s rozpočtem organizace - výhodou; -z... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financovánít
Před 286 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování na Odbor finanční Městského úřadu Kyjov Popis pracovní činnosti: Sestavování návrhu rozpočtu územně samosprávných celků, usměrňování hospodaření podle tohoto rozpočtu a jeho vyhodnocování včetně provádění rozpočtových opatření. Kompletní vedení agendy včetně vedení účetnictví vedlejší hospodářské činnosti - správa ubytovny Metodicky řídí a kontroluje vedlejší hospodářskou činnost - správa bytů - dohlíží na správnost vedení účetnictví - vyhodnocuje dodržování plánu nákladů a výnosů - kontroluje měsíční účetní výkazy Správa majetkových účastí v obchodních společnostech Kompletní vedení agendy DSO Severovýchod včetně vedení účetnictví Kompletní vedení agendy DSO Mutěnka včetně vedení účetnictví Odpovídá za včasné odesílání materiálů dle zveřejňovací povinnosti podle zákona č 250/2000 Sb., v platném znění, všem dobrovolným svazkům a všem členům dobrovolných svazků. Platové zařazení: tř. 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platov... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Finanční referent/ka, účetní
Před 85 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28.8.2024 https://www.suchdol-nad-odrou.cz/uredni-deska?filesRenderer-objectId=11391997&id=86&action=detail&do=filesRenderer-download Doba pro trvání pracovního poměru: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce Předpokládaný nástup: 1.11.2024, popř. dle dohody Stručná náplň práce: komplexní vedení účetnictví obce vč. zpracování závěrečných účtů obce a účetních závěrek komplexní vedení rozpočtu obce evidence majetku, závazků a pohledávek obce příprava podkladů pro přezkoumání hospodaření zpracování statistických výkazů zajišťování platebního styku s bankou zpracování podkladů pro komunikaci s příspěvkovou organizací (základní školou) Předpoklady stanovené dle §4 zákona č. 312/2002 Sb.: státní občan ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - nutnost ovládat český jazyk věk minimálně 18 let způsobilost k právním úkonům bezúhonnost Požadavky: Kvalifikační požadavky: středoškolské/vysokoškolské vzdělání ekonomického směru praxe ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Řemeslníci a kvalifikovaní pracovníci na stavbách
Před 939 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
český jazyk na komunikativní úrovni a další světový jazyk výhodou min. 2 roky ve stavebnictví s ověřitelnými referencemi schopnost postavit kompletní RD, schopnost kalkulace rozpočtů stavby a číst te... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 254 dny - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Neuvedeno
ROZPOČTÁŘ/KA
Před 316 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Hoffmannová Silvie, tel. 950 749 240, e-mail: silvie.hoffmannova@hzscr.cz. Nabídky zasílat na výše uvedenýá e-mail. Náplň práce: jedná se o pozici rozpočtáře na finančním oddělení u Záchranného útvaru HZS ČR v Hlučíně. Plnění úkolů vyplývajících ze zákona č. 218/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech. Provádění finanční kontroly dle zákona č. 320/2001 Sb. a vyhlášky č. 416/2004 Sb. v platném znění. Příprava návrhu rozpočtu organizace, rozpis a kontrola plnění rozpočtu. Kontrola správnosti a přípustnosti finančních operací z rozpočtového hlediska. Zpracování ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financovánít
Před 258 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Popis pracovní činnosti: Sestavování návrhu rozpočtu územně samosprávných celků, usměrňování hospodaření podle tohoto rozpočtu a jeho vyhodnocování včetně provádění rozpočtových opatření. Kompletní vedení agendy včetně vedení účetnictví vedlejší hospodářské činnosti - správa ubytovny. Metodicky řídí a kontroluje vedlejší hospodářskou činnost - správa bytů - dohlíží na správnost vedení účetnictví - vyhodnocuje dodržování plánu nákladů a výnosů - kontroluje měsíční účetní výkazy Správa majetkových účastí v obchodních společnostech. Kompletní vedení agendy DSO Severovýchod včetně vedení účetnictví. Kompletní vedení agendy DSO Mutěnka včetně vedení účetnictv.í Odpovídá za včasné odesílání materiálů dle zveřejňovací povinnosti podle zákona č 250/2000 Sb., v platném znění, všem dobrovolným svazkům a všem členům dobrovolných svazků. Platové zařazení: tř. 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Po zkušební době možnost přiznání... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
1945 SANDTNEROVÁ - Kniha rozpočtů a kuchařských p
Před 177 dny - Středočeský kraj - SBAZAR
1945 SANDTNEROVÁ - Kniha rozpočtů a kuchařských předpisů. Nabízím do sbírky starou kuchařskou knihu, více než 608 stran, ... (více v detailu)
Středočeský kraj
280
 Kč
Rozpočtář oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 254 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich; neplnění poskytování účelových finančních prostředků v přenesené působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství. místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: dosažené vzdělání VOŠ, VŠ obor vzdělání ekonomika výhodou znalosti oboru školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou praxe ve veřejn... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
účetní obce, administrativní pracovník/ice
Před 133 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Starosta obce Uhřice v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o úřednících") vyhlašuje VEŘEJNOU VÝZVU - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pozice: účetní obce, administrativní pracovník/ice Náplň práce: - komplexní vedení účetnictví obce - komplexní vedení rozpočtu obce - daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání - účtování pokladny - fakturace - evidence majetku, závazků a pohledávek obce - příprava podkladů pro inventarizaci majetku - příprava auditu, komunikace s auditory - personalistika, zpracování podkladů pro mzdy (1xHPP,6xDPP a 7x zástupci obce) - zpracování statistických výkazů - zajišťování platebního styku s bankou - skartace a archivace účetních dokladů - komlexní vedení spisové služby, datové schránky a před archivní péče o písemnosti, včetně vedení archivu - obsluha pracoviště Czech Point - evidence obyvatel - další administrativní práce ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Technický pracovník
Před 136 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
POŽADAVKY: vzdělání min. SŠ s maturitou v oboru stavebním, praxe v oboru stavebním, trestní bezúhonnost, ŘP sk. B POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou s možností prodloužení, platová třída 9. - výše platu dle praxe, zpracování objednávek a smluv, plnění povinností vodohospodáře na zařízeních přidělených provozním střediskem, provádění rozpočtu u svépomocné údržby, kontrolování rozpo... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/referentka pro financování sociálních služeb oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí
Před 137 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: administrace dotace z rozpočtu Olomouckého kraje určená na poskytování sociálních služeb, poskytování konzultace při podávání žádostí o poskytnutí dotace, hodnocení žádostí o dotaci předkládaných poskytovateli sociálních služeb, výpočet dotace jednotlivým sociálním službám, administrace smluv a jejich zveřejňování, vyplácení finančních prostředků, finanční vypořádání dotace. Požadavky: -dosažené vzdělání VOŠ, VŠ -obor vzdělání - ekonomika výhodou -znalosti oboru - zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o sociálních službách, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou prác... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Všechny inzeráty