Odpovědný vedoucí nebo garant agentura prace

Prodáno
Moravskoslezský kraj
Do naší personální agentury hledáme odpovědného vedoucího nebo garanta. V případě vysokoškolského vzdělání nutná praxe 2 roky praxe v oblasti zprostředkování zaměstnání nebo střední vzdělání s maturitní
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Nezadlužená hotová agentura práce (personální agentura)
Před 1 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Prodáme bezdlužnou nově registrovanou agenturu práce a personální agenturu - bez omezení oborů registrovanou v Praze, registrována jako společnost s ručením omezeným a je bez . % bez jakýchkoliv dluhů. Agentura práce má zaplacenou kauci 1.000.000,- Kč, a vydaná všechna povolení na zprostředkování pracovníků i práce ( povolení A,B,C ) a má také k dispozici odpovědného zástupce. Případně lze v agentuře práce při prodeji všechno přizpůsobit Vašim potřebám (nový název, sídlo apd.). Podmínky převodu, fungování odpovědného zás... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Garant / odpovědný zástupce v pohostinství
Přidáno dnes - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
Nabízím služby garanta / odpovědného zástupce v gastronomii vč. koncese na prodej alkoholu. Cena 15 000 kč za celých 6 let !!! Mnoholetá pr... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Úředník/úřednice stavebního úřadu Městského úřadu Sokolov
DRUH PRÁCE: - Povolování záměrů dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a prováděcích vyhlášek a další činnosti s tím související. - Ve správním řízení projednává přestupky proti stavebnímu zákonu. PŘEDPOKLADY: (DLE § 4 ODST.1 ZÁKONA O ÚŘEDNÍCÍCH) - Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státní občanem ČR, nebo občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je způsobilá k právním úkonům, - je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. - Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu. CO POŽADUJEME: - Ukončené vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležející do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, popř. vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví (podle § 30a, zákona č. 283/2021 Sb., stavební zá... (více v detailu)
Hledáme odpovědného zástupce pro personální agenturu
Před 9 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Hledáme odpovědného zástupce pro provozování agentury práce - podmínkou je VŠ a 2 roky praxe při zprostředkování zaměstnání a nebo SŠ a 5 let praxe ve zprostředkování zaměstnání - nejlépe na úřadě prác... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Rada/ odborný rada – vedoucí Oddělení poradenství a trhu práce Kontaktního pracoviště Česká Lípa m/ž
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada – vedoucí Oddělení poradenství a trhu práce Kontaktního pracoviště Česká Lípa Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, v němž je služební místo zařazeno, se služebním působištěm v České Lípě, ID 10002899. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby Nepojistné sociální dávkové systémy Zaměstnanost Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Zpracovávání celostátních analýz a prognóz vývoje, vypracovávání metodických postupů a opatření a sjednocování postupů úřadu práce v jednotlivých oblastech státní politiky zaměstnanosti (zprostředkování zaměstnání, evidence a podpory v nezaměstnanosti, poradenství, kontrolně právní, aktivní politika zaměstnanosti, trh práce... (více v detailu)
Neuvedeno
Junior personální a mzdový/mzdová účetní
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Vedení agendy zaměstnanců v interním personálním a mzdovém systému Helios (cca 100 zaměstnanců); Komplexní zpracování mezd (výpočet mezd, cestovních náhrad, srážky ze mzdy, DPN, ELDP, roční zúčtování daně, odhlášky a přihlášky na SP a ZP…); Komunikace se státními institucemi a zdravotními pojišťovnami (OSSZ, ÚP, FÚ, MVCR..); Vydávání potřebných potvrzení pro zaměstnance, reporting, tisk sestav dle požadavků vedoucích; Zajištění potřebných podkladů a procesů při nástupu a výstupu zaměstnanců (PS, LP, školení a další..) Požadavky: vzdělání ekonomického směru a znalost základů pra... (více v detailu)
Neuvedeno
Personální a mzdový/mzdová účetní
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Vedení agendy zaměstnanců v interním personálním a mzdovém systému Helios (cca 100 zaměstnanců); Komplexní zpracování mezd (výpočet mezd, cestovních náhrad, srážky ze mzdy, DPN, ELDP, roční zúčtování daně, odhlášky a přihlášky na SP a ZP…); Komunikace se státními institucemi a zdravotními pojišťovnami (OSSZ, ÚP, FÚ, MVCR..); Vydávání potřebných potvrzení pro zaměstnance, reporting, tisk sestav dle požadavků vedoucích; Zajištění potřebných podkladů a procesů při nástupu a výstupu zaměstnanců (PS, LP, školení a další..) Požadavky: vzdělání ekonomického směru a znalost ... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční referent - účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Odbor rozpočtu a účetnictví petra.novakova2@pcr.cz tel.: 974 861 241 - v pracovní dny 7.00 - 15.30 hod., Obecně " zařazení Odbor rozpočtu a účetnictví, Krajské ředitelství policie Středočeského kraje " pracovní poměr, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. " pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, 3 měsíční zkušební doba Náplň práce " vedení účetních knih, deníku, hlavní knihy, knihy analytické evidence, jejich otevírání a uzavírání a sestavování účtového rozvrhu " zpracování účetních dokladů, jejich opravy a kontrola formální správnosti podkladů účetních dokladů, zúčtování záloh " kontrola dodržování zákona o účetnictví " zástup pokladny " podíl na skartaci účetních dokladů, příkazových bloků " podíl na inventarizaci pohledávek a závazků " komplexní zajištění agendy DPH Požadujeme " vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, " samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilit... (více v detailu)
Neuvedeno
✅ Tvořím profesionální WEBY i E-SHOPY | 4 roky praxe ✅
Přidáno včera - Hlavní město Praha - BAZOS
✅AKTUÁLNÍ STAV: Přijímám nové poptávky. PROFESIONÁLNÍ, LEVNĚJI NEŽ OD IT AGENTURY Tvorba webových stránek po celé ČR. Praxe přes 4 roky. SKUTEČNÉ REFERENCE !! ✅ Zkušenosti se zahraničními zakázkami. Zkušenosti s tvorbou celých projektů: - Od prvotní myšlenky, pomocí s koncepcí nápadu - hledání dodavatele - realizace webu a nastavení strategie - až po samotné spuštění první reklamní kampaně ✅ Zpracování do 10 dnů, v případě, že na web spěcháte, dokáži jej udělat v EXPRESNÍM ČASE! ✅ Veškeré weby dělám v open source softwaru Wordpress, který je snadný a velice uživatelsky přívětivý. Web bude umístěn na soukromém cloudovém serveru, který má lepší zabezpečení a mnohem vyšší rychlost než běžný webhosting. Na Váš požadavek je možné web umístit také na jakýkoliv jiný webhosting. ✅ Web dělaný podle vašich požadavků a představ. Pracuji na realizaci webových stránek a e-shopů – postarám se o Váš celkový digitální obsah projektu od A – Z, včetně sociálních sítí, brandingu Vašeho projekt... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1 990
 Kč
Vedoucí správy majetku a služeb, koordinátor HSE
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - SŠ nebo VŠ technického nebo ekonomického směru, praxe na stejné pozici min 2 roky - podmínkou,výborné komunikační, prezentační a organizační schopnosti,výborná znalost práce na PC - excel, word, Power Point, aktivní přístup k práci, zodpovědnost, samostatnost,spolehlivost, aktivní řidič - sk. B Náplň práce: - příprava plánů revizí, servisů a kontrol, zajištění všech oprav(nemovitosti, stroje a zařízení, auta) - zajišění investic, aktualice předpisů v souladu s platnou legislativou - zpracování a aktualizacedokumentace v oblasti BOZO a PO, identifikace rizik v oblasti BOZP a PO, - šetří, eviduje a zpracovává záznamy o pracovních úrazech - zodpovídá za procesy auditů integrovaného systému kvalitydle norem ČSN EN ISO9001.2016, ČSN EN ISO ... (více v detailu)
Neuvedeno
zahradní architekt/ka v Metodickém centru
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce Kroměříž - Náplň práce: provádění odborných průzkumů historických zahrad a parků, poradenská činnost v oblasti péče o památky zahradního umění, zpracování podkladů pro odborné publikace, metodické i propagační materiály NPÚ pro oblast péče o památky zahradního umění, organizace i fyzické provádění výzkumu na poli péče o památky zahradního umění, příprava podkladů pro webovou prezentaci MCZK, provádění odborných rešerší k tématu péče o památky zahradního umění - Požadavky: vysokoškolské vzdělání Zahradní a krajinářská architektura, obor Zahradní a krajinářské realizace, Zahradnictví a příbuzné obory, znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič, flexibilita, samostatnost, zodpovědnost, schopnost zvládat zátěžové situace, dobré komunikační dovednosti. - Výhodou: aktivní znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem, praxe v oboru zahradní a krajinářské tvorby, znalost zákona o státní památkové péči - 0,5 pracovní úvazek na dobu jednoho roku ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent odboru investic a správy majetku (M/Ž)
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Platové zařazení: plat. třída 10 dle nař. vlády č.341/2017Sb.-příloha č.1(až 35.770 Kč podle délky započit. praxe+osob. přípl., benefitní program-stravenky v hodnotě 110 Kč, příspěvek až 4000 Kč ročně na kulturu, zdraví, sport či dovolenou, přísp. na penzijní připojištění a další) Druh práce:Koordinace investičních projektů v oblasti správy budov a městského majetku; spolupráce s projektanty, dodavateli; kontrola realizace stavebních akcí-kvalita, termíny, rozpočet; vyhledávání příležitostí, jak vylepšit budovy, parky či technickou infrastrukturu; spoluvytváření strategií pro rozvoj městského prostředí Předpoklady pro vznik pracovního poměru:občan České republiky, občan jiného čl.státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evr.hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, starší 18 let, který ovládá jednací jazyk, trestní bezúhonnost,plná svéprávnost, splňuje další předpoklady pro výkon správních č... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA ODBORU VÝSTAVBY A REGIONÁLNÍHO ROZVOJE Městského úřadu Nové Město nad Metují
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možnost nástupu do zaměstnání: leden 2026 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 33.280 Kč - 35.770 Kč + osobní ohodnocení). Co bude náplní Vaší práce: vykonávání působnosti činnosti obecního stavebního úřadu podle zákona č. 283/ 2021 Sb. zejména řízení o povolení záměru, zrychlené řízení, povolení změny využití území, dělení nebo scelování pozemků, stanovení ochranného pásma, rámcového povolení, změny záměru před dokončením, řízení o výjimce z požadavků na výstavbu, kolaudačního řízení, předčasného užívání, zkušebního provozu, změn v užívání stavby, řízení o povolení odstranění stavby, dodatečného povolení, mimořádných postupů (mimořádné opatření a obnova), vydávání předběžných informací a vyjádření, provádění kontrol ve věcech stavebního řádu, opatření k nápravě, opatření na sousedním pozemku nebo stavbě, provádění vyvlastňovacích řízení, výměře a výběru správních poplatků, projednávání přestupků v ... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA Odboru správy úřadu - vztahy s veřejností MěÚ Nové Město nad Metují
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možnost nástupu do zaměstnání: září 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 29.120 Kč - 33.220 Kč + osobní ohodnocení). Co bude náplní Vaší práce: tvorba koncepce komunikační strategie města a její naplňování; budování vztahů s veřejností a médii; příprava tiskových zpráv a servisu pro média; výkon pozice tiskového mluvčího; úzká spolupráce s vedením města a dalšími subjekty; vlastní fotografická a audio/video činnost pro prezentaci města. Co od Vás očekáváme: prokazatelné zkušenosti v oblasti marketingu, PR, komunikace či sdělovacích prostředků; strategické myšlení; umění kultivovaného písemného i ústního projevu a dobrou schopnost formulování rozličných témat; zkušenost s grafickými programy a fotografováním výhodou; publikace vlastních článků v časopisech výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, preciznost, organizační schopnosti, ... (více v detailu)
Neuvedeno
GARANT - Odpovědný zástupce - hostinská činnost
Před 13 dny - Hlavní město Praha - SBAZAR
Chcete si otevřít restauraci, kavárnu či bistro a nemáte potřebné vzdělání či praxi pro získání živnostenského listu? Pomůžu Vám to vyřešit! Nabízím, že budu pro Vás vykonávat fu... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Práce v zahraniční pro fyzioterapeutku
Před 12 dny - Ústecký kraj - BAZOS
IHledám se fyzioterapeutka na práce v Jemenu Hledáme fyzioterapeutku se specializací na práci s dětmi s dětskou mozkovou obrnou (DMO). Výhodou je zkušenost s metodou Vojtovy terapie. Požadavky: • Odborné vzdělání v oboru fyzioterapie. • Praktické zkušenosti s rehabilitací dětí... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Odpovědný zástupce,garant,ručitel,odborná způsobilost
Před 14 dny - Kraj Vysočina - BAZOS
Nabízím služby odpovědného zástupce v nákladní autodopravě nad 3,5 tuny.Mám potřebnou odbornou způsobilost a praxi pro vykonávání nákladní autodopravy. Nabízím konzultace a veškerou pomoc při zakládání autodopravy. Cena za službu odpovědného zástupce je 2... (více v detailu)
Kraj Vysočina
2 500
 Kč
Sociální pracovník/ce
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Pracoviště Kroměříž - Požadavky: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání odpovídající pozici sociálního pracovníka ze Zákona o sociálních službách 108/2006 Sb., praxe v oboru vítána, vhodné i pro OZP/OZZ, znalost metod sociální práce, znalost legislativy pro sociální služby, znalost práce na PC, komunikační dovednosti, práce v týmu, ochota vzdělávat se a učit se novým věcem, samostatnost, odpovědnost, spolehlivost, organizační schopnosti, aktivní přístup, zdravotní způsobilost a trestní b... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce pro Jihočeský kraj
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Přijmeme obchodního zástupce pro Jihočeský kraj. Požadujeme min.SŠ vzdělání technického směru, vhodné i pro absolventy, které zaučíme. Vítána praxe v oblasti technologie obrábění, obráběcích nástrojů a nářadí, obchodní zkušenosti – není podmínkou. Pracovní náplň - kontakt stávajících zákazníků, vyhledávání nových zákazníků, svoz nářadí, práce s e-shopem, nabídka nástrojů a nářadí. Pružná pra... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabízím odpovědného zástupce - garanta pro agenturu práce
Před 16 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízíme výkon funkce odpovědného zástupce pro personální agenturu nebo agenturu práce. Pomůžeme také... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Speciální pedagog - etoped
Před 12 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: Podmínkou přijetí je bezúhonnost, doklad o psychické způsobilosti pedagogických pracovníků dle §18 zákona č. 109/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů, vzdělání dle Zákona č. 563/2004 Sb. §18. Předpokladem je schopnost týmové práce, pedagogický optimismus a ochota učit se novým postupům. Sebezkušenostní výcvik je vítán. Výhodou aktivní řízení vozidla, ŘP skupina "B" POPIS PRÁCE: do nově vznikajícího týmu ambulantního Střediska výchovné péče Vyškov hledáme kolegu/kolegyni na po pozici speciální pedagog - etoped. Náplní práce je práce s celým rodinným systémem, diagnostika, konzultace s dětmi, rodiči, školami, OSPODy a případně dalšími pro ně důležitými osobami, které se potýkají s problémy v oblasti výchovy. Jedná se o práci v malém 3členném týmu. Nástup možný od 1.4.2025, pracovní úvazek je ... (více v detailu)
Neuvedeno
Psycholog
Před 12 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: Podmínkou přijetí je bezúhonnost, doklad o psychické způsobilosti pedagogických pracovníků dle §18 zákona č. 109/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů, vzdělání dle Zákona č. 563/2004 Sb. §19. Předpokladem je schopnost týmové práce, optimismus a ochota učit se novým postupům. Sebezkušenostní výcvik je vítán. Výhodou aktivní řízení vozidla, ŘP skupina "B" ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: podporu dalšího odborného vzdělávání, pravidelnou supervizi, příspěvek FKSP, nerovnoměrnou pracovní dobu, odbornou podporu kolegů z našich středisek výchovné péče. https://dubrno.cz/volne-pozice/psycholog-svp-vyskov/ POPIS PRÁCE: do nově vznikajícího týmu ambulantního Střediska výchovné péče Vyškov hledáme kolegu/kolegyni na po pozici psycholog. Pracovní náplní je práce s celým rodinným systémem, dia... (více v detailu)
Neuvedeno
PLÁNOVAČ/KA VÝROBY
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Popis pozice: Zajištění bezproblémového chodu procesu výroby s ohledem na termíny dodávek, kapacit, dodávek vstupního materiálu a obalů. Monitoruje průběh výroby a identifikujte odchylky od toho co bylo plánováno, aktivně kontaktuje odpovědné za příslušné oblasti a spolupracuje na řešení problémů a v případě potřeby přeplánuje výrobu. Připravuje reporty a ukazatele pro oblast svojí odpovědnosti Udržování aktuálních dat v IS SAP. Řízení interní logistiky - plánování směn Požadujeme: SŠ vzdělání 3 roky praxe na obdobné pozici v automotive podmínkou Znalost logistických transakcí v SAP, MS Office Manipulační zručnosti. Konstruktivní řešení problémů. Znalost FIFO, 5S Znalost logistického toku (zákazník - plánování - výroba - dodávka) Hluboká znalost logistiky (manipulace, balení, přeprava), řízení skladů, požadavků zákazníka, BU ERP systému... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent ochrany zemědělského půdního fondu v odboru životního prostředí
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: zajišťování agendy správy složek životního prostředí - výkon přenesené působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona o ochraně zemědělského půdního fondu a souvisejících právních předpisů, zákona o zemědělství a zákona na ochranu zvířat proti týrání, kontrolní a konzultační činnosti. -zajišťuje agendu správy složek životního prostředí, například půdy, zemědělství, ochranu zvířat proti týrání, odborně posuzuje zdroje znečištění jednotlivých složek životního prostředí včetně metodické, kontrolní a konzultační činnosti -samostatně provádí specializované kontroly a státní dozor nad plněním povinností daných zákony o životním prostředí právnickým nebo fyzickým osobám oprávněným k podnikání podle obvyklých postupů. Připravuje a navrhuje opatření a rozhodnutí o sankcích za neplnění povinností stanovených předpisy o ochraně životního prostředí nebo jejich prominutí -provádí úkony v řízení o přestupcích, projednává přestupky a rozhoduje o ni... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA SAMOSTATNÉHO PRACOVIŠTĚ HAVARIJNÍHO A KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ KANCELÁŘE TAJEMNÍKA MAGISTRÁTU MĚ
Před 13 dny - AVIZO_CZ
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - vysokoškolské vzdělání - specializace ochrana obyvatel a krizové řízení výhodou - praxe v oblasti krizového řízení, hospodářských opatření pro krizové stavy, plánování na obranu státu, ochrany před povodněmi, požární ochrany a BOZP výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti při zajištění ochrany obyvatel a krizového řízení výhodou - zkušenosti s krizovým řízením a řešením krizových, mimořádných situací výhodou - orientace v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany - uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Excel, Internet, Outlook) - dobré organizační a komunikační dovednosti, schopnost samostatně rozhodovat - časová flexibilita, samostatnost, odpovědnost, psychická a fyzická odolnost - řidičský průkaz skupiny "B" podmínkou - vynikající zdravotní stav (v případě nutnosti i noční směny, práce pod tlakem) Písemná přihláška k výběrovému říz... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Všechny inzeráty