Administrativní pracovník/pracovnice obch. manažera, Zdiby

PlaceholderNo Image
Přidáno dnes - Středočeský kraj - BAZOS
Jste pečlivý/á, spolehlivý/á a zajímalo by vás dynamické zákulisí logistiky? Přidejte se k nám! Na naši pobočku ve Zdibech hledáme šikovného parťáka/parťačku, který/á bude pravou rukou obchodního manažera. Jako zavedená česká logistická společnost s více než 30letou tradicí nabízíme stabilní zázemí, zajímavou práci a možnost dalšího rozvoje. Budete úzce spolupracovat s obchodním manažerem a podílet se na zajištění hladkého chodu oddělení. Každý úspěšný šéf potřebuje spolehlivého parťáka. Co by Vám nemělo chybět - samostatnost a a... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
Dispečer přepravního systému Fofr, Zdiby
Přidáno dnes - Středočeský kraj - BAZOS
Pro naši dispečerskou základnu přepravního systému FOFR přijmeme kolegu na pozici dispečera. Vaší hlavní agendou bude plánování rozvozových linek, komunikace s řidiči a zákazníky. Nezbytným předpokladem pro tuto práci je schopnost zachovat chladnou hlavu, umět se rychle rozhodnout a vymyslet co nejlepší řešení pro doručení zásilky. Denně budete řešit - efektivní plánování tras rozvozů a svozů zboží - příprava rozdělování přepravních listů - kontrolu soupisů rozvozů a svozů - výpočet tržeb d... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK
Přidáno dnes - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Pokud máte TECHNICKÉ MYŠLENÍ a zároveň ráda pracujete s počítačem, tabulkami, papíry, číslami a nejraději z všeho umíte udržovať ŘÁD, tak hledáme právě Vás - naši novou kolegyni na pozici ADMINISTRATÍVNI PRACOVNÍK. Naše současná kolegyně se stěhuje a chtěla by zaškolit svou nástupkyni. Jsme "ČESKOSLOVENSKÁ FIRMA" NORAB GROUP, s. r. o. s dlouholetou tradicí, zabývající se SPECIÁLNÍM ZAKLÁDÁNÍM STAVEB. Realizujeme práce maloprofilovou vrtnou soupravou se specializací na tryskovou injektáž. Nabízime Vám : - stabilní zaměstnáni v okresu Opavy, Bruntálu a Krnova - Místo práce: Opava - Jaktař - moderní pracovní prostředí - přímou komunikaci s jednatelem firmy - pružnou pracovní dobu - příspěvek na stravné - prémie v závislosti na ekonomických výsledcích - finanční příspěvek na pracovní oblečení a obuv - příspevěk na sportovní aktivity / wellness / sauna - podporu vzdělávaní - služební telefon pro soukromé účely - pracovní směnu na 8 hodin s pružnou pracovní dobou - 30 000,— czk brutto m... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
35 000
 Kč
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Před 6 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která pracuje na vodíkovém systému pro sezónní ukládání obnovitelné energie, hledáme všestranně schopné a motivované kolegy, kteří chtějí nastoupit do rané fáze projektu a pomoci uvést v život zařízení pro chytré hospodaření s energiemi, na pozici Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií Náplň práce: Administrativní zajištění nákupu komponent: objednávání, fakturace, logistika, Příprava podkladů pro účetní, Zajišťování podpůrných firemních procesů: evidence, organizace, Správa kancelářského vybavení a pracovních pomůcek, Příprava podkladů pro person... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Obchodní manažer/ka zásilkové služby, Lovosice
Přidáno dnes - Ústecký kraj - BAZOS
Zásilková služba Fofr je celorepubliková přepravní společnost. Tvoří ji 8 českých dopravních společností. Naše společnost spravuje depa v Klatovech, Plzni, v Lovosicích a ve Zdibech. Právě na lovosické depo hledáme kolegu/kolegyni na pozici obchodního managera zásilkové služby Fofr. Kolegu, komunikativního a odvážného, kterého nezaskočí žádná výzva. Vaší hlavní odpovědností bude: - aktivně hledat nové zákazníky - udržet portfolio svěřených zákazníků - udržovat a rozvíjet s nimi spolupráci - vyslechnout jejich potřeby a snažit se jim maximálně vyhovět - pravidelné návštěvy u klientů - spolupráce s ostatními členy týmu na pobočce v Lovosicích Určitě se neobejdete bez: - výborných komunikačních, prezentačních a organizačních dovedností zkušeností z prodeje - schopnosti seriózního vystupování - schopnosti práce na PC (pokročila znalosti MS Office) - platného řidičského oprávnění skupiny B včetně ochoty cestovat - silné motivace a orientace na výsledky Jak to bude probíhat: - pracovní d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Přípravář/ka obchodního oddělení
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - SŠ či VŠ stavebního směru - orientace v projektové dokumentaci a technických normách - orientace v rozpočtování staveb - praxe v oboru velkou výhodou - ověřování rozpočtu (URS), rozpočtování staveb, položkový rozpočet, výkaz výměr, stavební software KROS - řidičský průkaz sk. B, znalost MS Office - časová flexibilita, organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti - ochota a schopnost se učit novým věcem a novým postupům - autorizace výhodou Náplň práce: - pracovník/ce obchodního oddělení - sestavení nákladových rozpočtů a technických podkladů pro podání nabídky na zhotovení stavby v souladu se zadávací dokumentací - veřejné zakázky i soukromý sektor - zajištění nabídek subdodavatelů dodávek a stavebních materiálů - prověrka zadávacích podkladů a ověřování technickýc... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE
Před 10 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: - SŠ / VŠ (ekonomický nebo stavební obor), praxe ve stavebnictví výhodou - vhodné pro absolventy SŠ a VŠ - flexibilita, příjemné vystupování, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, dobrá znalost práce na PC; EXCEL, WORD - nutné - vedení agendy vozového parku, po... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE
Před 10 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: - SŠ / VŠ (ekonomický nebo stavební obor), praxe ve stavebnictví výhodou - vhodné pro absolventy SŠ a VŠ - flexibilita, příjemné vystupování, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, dobrá znalost práce na PC; EXCEL, WORD - nutné - vedení agendy vozového parku, po... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 10 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Novotný Pavel Ing. CSc, tel.: +420 603460480, e-mail: semic@semic.cz Požadavky: -SŠ vzdělání -znalost práce s PC (MS Office, internet, účetní SW) -pečlivost, zaměření na detail -samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, přesnost, učenlivost, loajalita -schopnost týmové spolupráce, ochota pomoci v případě potřeby -nástup: dohodou -práce v sídle firmy Praha 13 - Hůrka (metroB). Náplň práce: -administrativní činnost spojená s chodem obchod... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 10 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Novotný Pavel Ing. CSc, tel.: +420 603460480, e-mail: semic@semic.cz Požadavky: -SŠ vzdělání -znalost práce s PC (MS Office, internet, účetní SW) -pečlivost, zaměření na detail -samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, přesnost, učenlivost, loajalita -schopnost týmové spolupráce, ochota pomoci v případě potřeby -nástup: dohodou -práce v sídle firmy Praha 13 - Hůrka (metroB). Náplň práce: -administrativní činnost spojená s chodem obchod... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistentka
Před 15 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Společnost INFRAM a.s. je renomovaná konzultační inženýrská společnost s více než 25-letou zkušeností na trhu, poskytující mnohostranné služby během celého procesu investiční výstavby. Specializuje se zejména výkon správce stavby, technického dozoru a koordinátora BOZP. Místo výkonu práce: Brno Úvazek: Částečný úvazek (cca 20 hod. týdně) Nástup: Ihned Náplň práce: Administrativní podpora personálního ředitele Zajištění chodu kanceláře Koordinace a organizace schůzek, jednání a dalších aktivit Komunikace s interními i externími partnery Příprava podkladů a dokumen... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník/pracovnice
Před 19 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - příjem, výdej zboží dle objednávek - příprava podkladů pro fakturaci - práce s PC - excel, mail, skladový program Požadavky: - bezúhonnost, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, komunikativní a organizační schopnost - práce s PC, ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník/pracovnice
Před 19 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - příjem, výdej zboží dle objednávek - příprava podkladů pro fakturaci - práce s PC - excel, mail, skladový program Požadavky: - bezúhonnost, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, komunikativní a organizační schopnost - práce s PC, ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník/pracovnice - sklad
Před 19 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - příjem a výdej náhradních dílů - pokladna - příprava podkladů pro fakturaci - práce s PC - excel, mail, skladový program Požadavky: - bezúhonost, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, komunikativní a organizační schopnost - práce s ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník/pracovnice - sklad
Před 19 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - příjem a výdej náhradních dílů - pokladna - příprava podkladů pro fakturaci - práce s PC - excel, mail, skladový program Požadavky: - bezúhonost, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, komunikativní a organizační schopnost - práce s ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PRACOVNÍK/PRACOVNICE KASINA
Před 19 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28/8/2024 Náplň práce: - na začátku projdete naším propracovaným školením, - budete komunikovat a obsluhovat návštěvníky našich kasin, - budete podporou při prezentaci a užívání našich produktů , - ve spolupráci s kolegy/kolegyněmi na dané pobočce budete reprezentovat značku BONVER a její filozofii, - budete pracovat s počítačem, čtečkou, monitorovacím systémem a jednoduše obsluhovat sázková ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PRACOVNÍK/PRACOVNICE KASINA
Před 19 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28/8/2024 Náplň práce: - na začátku projdete naším propracovaným školením, - budete komunikovat a obsluhovat návštěvníky našich kasin, - budete podporou při prezentaci a užívání našich produktů , - ve spolupráci s kolegy/kolegyněmi na dané pobočce budete reprezentovat značku BONVER a její filozofii, - budete pracovat s počítačem, čtečkou, monitorovacím systémem a jednoduše obsluhovat sázková ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PRACOVNÍK/PRACOVNICE KASINA
Před 19 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28/8/2024 Náplň práce: - na začátku projdete naším propracovaným školením, - budete komunikovat a obsluhovat návštěvníky našich kasin, - budete podporou při prezentaci a užívání našich produktů , - ve spolupráci s kolegy/kolegyněmi na dané pobočce budete reprezentovat značku BONVER a její filozofii, - budete pracovat s počítačem, čtečkou, monitorovacím systémem a jednoduše obsluhovat sázková ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PRACOVNÍK/PRACOVNICE KASINA
Před 19 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28/8/2024 Náplň práce: - na začátku projdete naším propracovaným školením, - budete komunikovat a obsluhovat návštěvníky našich kasin, - budete podporou při prezentaci a užívání našich produktů , - ve spolupráci s kolegy/kolegyněmi na dané pobočce budete reprezentovat značku BONVER a její filozofii, - budete pracovat s počítačem, čtečkou, monitorovacím systémem a jednoduše obsluhovat sázková ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní asistent/ka
Před 19 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Hledáme schopnou a dynamickou posilu (administrativního asistenta/asistentku), která se stane součástí našeho týmu v mladé a prosperující firmě v technologickém oboru. Vaším úkolem bude: o Správa emailové komunikace: Udržování pořádku v emailové schránce, efektivní a profesionální komunikace s klienty a obchodními partnery. o Práce v CRM systému: Zadávání dat, sledování klientů a správa obchodních případů. o Dohled nad firemními procesy: Monitorování a optimalizace procesů ve firmě pro zajištění hladkého průběhu operací. o Vyplňování smluv a dokumentů: Příprava a administrace smluvní dokumentace. o Správa sociálních sítí: Tvorba a sdílení obsahu, správa firemních profilů na sociálních sítích. o Telefonická komunikace: Přijímání telefonátů, zajištění kvalitního servisu pro klienty. Požadujeme: o Systematický přístup a zodpovědnos... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní asistent/ka
Před 19 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Hledáme schopnou a dynamickou posilu (administrativního asistenta/asistentku), která se stane součástí našeho týmu v mladé a prosperující firmě v technologickém oboru. Vaším úkolem bude: o Správa emailové komunikace: Udržování pořádku v emailové schránce, efektivní a profesionální komunikace s klienty a obchodními partnery. o Práce v CRM systému: Zadávání dat, sledování klientů a správa obchodních případů. o Dohled nad firemními procesy: Monitorování a optimalizace procesů ve firmě pro zajištění hladkého průběhu operací. o Vyplňování smluv a dokumentů: Příprava a administrace smluvní dokumentace. o Správa sociálních sítí: Tvorba a sdílení obsahu, správa firemních profilů na sociálních sítích. o Telefonická komunikace: Přijímání telefonátů, zajištění kvalitního servisu pro klienty. Požadujeme: o Systematický přístup a zodpovědnos... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ASISTENT(KA) PRODEJE A VEDENÍ SPOLEČNOSTI
Před 19 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Vhodné pro absolventy Možnost zkráceneho úvazku 30H/týden Doba určitá 1r. s možností prodloužení Náplň práce: Evidence cenových nabídek, zpracování a odesílání cenových nabídek dle podkladů techniků Příjem, evidence a potvrzování objednávek. Aktivní komunikace se zákazníky - obchodní podmínky, stav zakázek, dodací termíny Fakturace Komunikace se zákazníky Správa objednávek - evidence v IS Zajištění podkladů pro měsíční uzávěrky Bilance zakázek Správa pohledávek Administrativní podpora vedení společnosti¨ Bilance zakázek Požada... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ASISTENT(KA) PRODEJE A VEDENÍ SPOLEČNOSTI
Před 19 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Vhodné pro absolventy Možnost zkráceneho úvazku 30H/týden Doba určitá 1r. s možností prodloužení Náplň práce: Evidence cenových nabídek, zpracování a odesílání cenových nabídek dle podkladů techniků Příjem, evidence a potvrzování objednávek. Aktivní komunikace se zákazníky - obchodní podmínky, stav zakázek, dodací termíny Fakturace Komunikace se zákazníky Správa objednávek - evidence v IS Zajištění podkladů pro měsíční uzávěrky Bilance zakázek Správa pohledávek Administrativní podpora vedení společnosti¨ Bilance zakázek Požada... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
Před 27 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT- Bohdana Šimůnková, tel.: +420 605 047 030 - volat 8-15h, e-mail: bohdana.simunkova@optimia.cz Práce pro OZP. Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky nebo emailem! Popis činnosti: Příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému, příprava podkladů pro měsíční fakturaci, vedení agendy na pobočce v Praze, vyřizování pošty. Požadujeme: - důraz velmi dobrou znalost pracovně právního práva - zkušenosti se zad... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
Před 27 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT- Bohdana Šimůnková, tel.: +420 605 047 030 - volat 8-15h, e-mail: bohdana.simunkova@optimia.cz Práce pro OZP. Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky nebo emailem! Popis činnosti: Příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému, příprava podkladů pro měsíční fakturaci, vedení agendy na pobočce v Praze, vyřizování pošty. Požadujeme: - důraz velmi dobrou znalost pracovně právního práva - zkušenosti se zad... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistent/ka technického oddělení
Před 27 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: Suchánková Petra, tel.: 312 316 339, Po - Pá 8 - 14 hod e-mail: petra.suchankova@montex.cz osobně: v sídle firmy Po - Pá 8 - 14 hod. V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na níže uvedený e-mail. Do našeho týmu hledáme komunikativního a týmového kolegu pro zajištění technické a administrativní podpory technického oddělení. Náplň práce: Zajištění kompletní administrativy spojené s chodem technického oddělení, Zajištění podpory techniků, technická výpomoc při průběhu obchodních případů, komunikace se zákazníky, příprava podkladů pro ukončení a fakturaci obchodních případů, Spolupráce při prodeji standardních ND, Spolupráce s nákupním oddělením na zajištění výrobních objednávek a jejich aktivní správa... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Všechny inzeráty