Zemědělské poradenství (jednotná žádost, evidence)

Před 2 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Už žádné starosti s evidencí a dotacemi! Zajišťuji kompletní zpracování zemědělských evidencí a podkladů pro dotační opatření. Postarám se o veškeré administrativní povinnosti, abyste se mohli věnovat tomu, co děláte nejlépe – zemědělství. ❓ Co mohu pro Vás zařídit? ✅ Pomoc s vyřízením jednotné žádosti ✅ Evidence hnojení a přípravků na ochranu rostlin ✅ Vedení pastevního deníku ✅ Zpracování havarijního plánu ✅ Evidence zvířat (registr, léčení, pohyby) ✅ Kompletní podklady pr... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Nabízím zpracování evidencí na portálu eAGRI a SZIF
Před 3 dny - Liberecký kraj - BAZOS
Ekologické zemědělství i konvence. Registr půdy - LPIS. Registr zvířat. Vedení evidence přípravků a hnojiv. Zelená nafta. Povinné hlášení použití přípravků na ochranu rostlin a hnojení - evidence p... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic
Před 2 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Investiční referent/ka - Vykonávaná agenda: příprava a realizace jednotlivých investičních akcí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace, zpracování návrhů investičních plánů, příprava veřejných zakázek investičních akcí po věcné stránce, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení a realizaci stavby, vedení výrobních výborů projektových dokumentací, prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, příprava podkladů a dokumentů pro rozhodování orgánů města, spolupráce při uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli své svěřené akce - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, nejlépe technického směru, znalost příslušné legislativy, zejména: zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon,... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabízím účetní a mzdové poradenství
Před 20 dny - Kraj Vysočina - BAZOS
Nabízím zpracování účetnictví a daňové evidence vč. podkladů pro daňová přiznání k daním z příjmů, DPH, vyúčtování daní z mezd, vedení personální agendy (vč. exekučních srážek), zpracování mezd, příprava pracovněprávních dokumentů, smluv, obsluha datové schránky a další služby dle přání klienta. Od 1.1.2024 spolupr... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 76 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Turková Andrea Ing., tel.: 591 144 415, e-mail: turkova@balousektisk.cz Co očekáváme: - SŠ nebo VŠ ekonomického směru, - zkušenosti na obdobné pozici alespoň 2 roky, - uživatelská znalost práce v MS Office (především Excel) - znalost české daňové legislativy - zkušenosti s prací v programu Abra výhodou - systematičnost,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 76 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Turková Andrea Ing., tel.: 591 144 415, e-mail: turkova@balousektisk.cz Co očekáváme: - SŠ nebo VŠ ekonomického směru, - zkušenosti na obdobné pozici alespoň 2 roky, - uživatelská znalost práce v MS Office (především Excel) - znalost české daňové legislativy - zkušenosti s prací v programu Abra výhodou - systematičnost,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Senior účetní
Před 77 dny - ANNONCE
Skupina společností patřící českému vlastníkovi, sídlící na prestižní adrese v centru Prahy, hledá nového kolegu/kolegyni. Máte zkušenosti s vedením účetnictví ve výrobní firmě, nejlépe pro skupinu firem? Nebo jste nejlépe certifikovaný účetní a chcete se posunout výše? Umíte řešit problémy a zvládnete nastavit nové procesy? Vedení účetnictví dle česk... (více v detailu)
Neuvedeno
Technologové osobní dopravy
Před 579 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup možný IHNED Místo výkonu práce: Ostrava nebo Zlín Vzdělání středoškolské se zaměřením na dopravu, ekonomiku, techniku. • Orientace v problematice veřejné osobní dopravy, znalosti v oblasti organizace práce autobusové dopravy. • Organizační schopnosti, zkušenosti s vedením většího počtu zaměstnanců, spolehlivost, samostatnost, flexibilita a týmová práce. • Vysoká odolnost vůči stresu, řidičské oprávnění minimálně skupiny B-aktivní řidič, příp. skupiny D, trestní bezúhonnost. • Praxe ve vedoucí pozici výhodou. • Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel - velmi pokročilý, MS Word, OS Windows), schopnost rychle se naučit pracovat s novým SW. • Trestní bezúhonnost, • aktivní přístup k řešení pracovních úkolů, odpovědnost. Náplň práce: • Připravuje, tvoří a optimalizuje turnusové příkazy v souladu se směrnicí pro tvorbu turnusů • Zajišťuje včasnou distribuci turnusů na jednotlivé provozovny • Jedná s krajskými úřady a koordinátory ohledně změn JŘ, změn licencí, řeší možné dopady a ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Odborní pracovníci v oblasti správy průmyslu a dopravy
Před 343 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Čermák Ladislav, e-mail: ladislav.cermak@3dees.cz Hledáme nového kolegu, který bude schopen zvládnout širokou škálu úkolů a podporovat naše obchodní týmy v různých oblastech. Nabízíme pestrou práci a velkou samostatnost. Naše týmy se zabývají prodejem průmyslových řešení pro aditivní výrobu. Dále nabízíme služby zakázkové aditivní výroby. Působíme na trzích v Česku, Slovensku a na Ukrajině. Plánuje expanzi na další vhodné trhy. Náplň práce • Zajištění kompletní personální agendy společnosti • Interní účetní podpora: Fakturace, zpracování přijatých faktur, příprava dokladů, komunikace s externí účetní, vedení pokladny, zpracování mezd a personální agendy, vymáhání pohledávek, evidence smluv a dalších dokumentů. • Administrace interních dotačních projektů: vedení evidence podkladů projektů, účast na pravidelných projektových poradách, sledování důležitých termínů v realizovaných a připravovaných projektech. • Prodejní podpora: komunikace s dodavateli, reakce na dotazy klientů na webu, zá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Finanční referent/ka, účetní
Před 162 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28.8.2024 https://www.suchdol-nad-odrou.cz/uredni-deska?filesRenderer-objectId=11391997&id=86&action=detail&do=filesRenderer-download Doba pro trvání pracovního poměru: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce Předpokládaný nástup: 1.11.2024, popř. dle dohody Stručná náplň práce: komplexní vedení účetnictví obce vč. zpracování závěrečných účtů obce a účetních závěrek komplexní vedení rozpočtu obce evidence majetku, závazků a pohledávek obce příprava podkladů pro přezkoumání hospodaření zpracování statistických výkazů zajišťování platebního styku s bankou zpracování podkladů pro komunikaci s příspěvkovou organizací (základní školou) Předpoklady stanovené dle §4 zákona č. 312/2002 Sb.: státní občan ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - nutnost ovládat český jazyk věk minimálně 18 let způsobilost k právním úkonům bezúhonnost Požadavky: Kvalifikační požadavky: středoškolské/vysokoškolské vzdělání ekonomického směru praxe ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PRODEJE A MARKETING m/ž
Před 176 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost Kamerový svět je malá rodinná společnost, která se stala úspěšným předním dodavatelem bezpečnostních technologií. Rádi bychom rozšířili náš tým a našli nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní podpora prodeje a marketingu. Pokud máte organizační schopnosti, pečlivost a zájem o moderní technologie, jste tím pravým/ou kandidátem/kou! Náplň práce: o Správa databáze zákazníků o Správa databáze produktů na e-shopu o Aktualizace a kontrola informací o produktech na webových stránkách o Komunikace s dodavateli a zákazníky o Příjem objednávek, jejich zpracování a evidence o Příprava objednávek k expedici k zákazníkům - dodací listy, balení, odesílání o Příjem zboží od dodavatelů o Řešení reklamací o Příprava grafických a textových podkladů... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka
Před 214 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Práce na částečný úvazek – 20 hod týdně nebo dle domluvy. Nástup možný od 1.7.2024. Náplň práce: - Komunikace se zákazníky a dodavateli - Vyřizování zákaznických poptávek - Tvorba základních nabídek - Zpracování podkladů pro účetnictví - Zajištění administrativního chodu kanceláře - backoffice - Aktualizace webových příspěvků, newsletterů - Operativn... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Obchodní pracovník/ce
Před 115 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pozice: Obchodní pracovník/ce - 20 hod Nástup: 1.10.2024 do 30.9.2025 Mzda: 14000,- až 16000,- Kč /20 hod Kontakt: Patáková, tel. 604 260 589, email: info@cladistribution.com První kontakt e-mailem. Co tě u nás čeká? - pracovat jako administrativní a organizační podpora obchodního oddělení. - Koordinace poprodejních služeb. - Příprava podkladů pro obchodní jednání, uzavírání smluv a zpracování objednávek. - Evidence obchodních dokladů a další administrativa. - Komunikace se stávajícími a potenciálními firemními zákazníky. - Příprava nabídek pro klienty. - Koordinace s ostatními odděleními. Co od tebe očekáváme? - Minimální požadované vzdělání: Středoškolské vzdělání s maturitou. - Pokročilá znalost práce na PC, zejména s kancelářskými programy EXCEL, WORD. - Zkušenosti s vedením evidence a skladovým hospodářstvím / programem Money S... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Finanční referent/ka, účetní
Před 162 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28.8.2024 https://www.suchdol-nad-odrou.cz/uredni-deska?filesRenderer-objectId=11391997&id=86&action=detail&do=filesRenderer-download Doba pro trvání pracovního poměru: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce Předpokládaný nástup: 1.11.2024, popř. dle dohody Stručná náplň práce: komplexní vedení účetnictví obce vč. zpracování závěrečných účtů obce a účetních závěrek komplexní vedení rozpočtu obce evidence majetku, závazků a pohledávek obce příprava podkladů pro přezkoumání hospodaření zpracování statistických výkazů zajišťování platebního styku s bankou zpracování podkladů pro komunikaci s příspěvkovou organizací (základní školou) Předpoklady stanovené dle §4 zákona č. 312/2002 Sb.: státní občan ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - nutnost ovládat český jazyk věk minimálně 18 let způsobilost k právním úkonům bezúhonnost Požadavky: Kvalifikační požadavky: středoškolské/vysokoškolské vzdělání ekonomického směru praxe ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 123 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: - Vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními (interními) předpisy účetní jednotky. - Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence. - Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (např. účtování závazků, pohledávek, materiálových fa, opravných daňových dokladů, zálohových fa, interních dokladů atd.) - Zpracování DPH, KH, SH a povinných hlášení (INTRASTAT) a statistik. - Vedení pokladní knihy včetně vystavování účetních dokladů o příjmech a výdajích peněžních prostředků, a to i v cizí měně. - Sestavování měsíčního finančního plánu, podpora a příprava podkladů. - Spolupráce na přípravě měsíčních a ročních závěrek, podpora při provádění inventur majetku, rozpracované v... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ EKONOMICKÉHO ODDĚLENÍ JUNIOR (m/ž)
Před 162 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Společnost Wikov MGI a.s. je česká firma s více než 140letou tradicí vyrábějící ozubená kola a mechanické převodovky do celého světa. Nabízí pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení. Nástup možný ihned. PŘÍLEŽITOST PRO ABSOLVENTA/ABSOLVENTKU VYSOKÉ ŠKOLY, KTERÝ/KTERÁ HLEDÁ PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI A CHCE SE DÁLE ROZVÍJET. Náplň práce: zpracování a evidence faktur, účtování dokladů; pomoc při vedení účetních knih; shromažďování finančních dat a jejich základní analýza; příprava pravidelných finančních reportů; asistence při tvorbě rozpočtů a sledování jejich plnění; správa pohledávek a závazků; administrativní podpor... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
REFERENT STÁTNÍ SPRÁVY A SAMOSPRÁVY NA ÚSEKU ZDRAVOTNICTVÍ
Před 162 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní poměr na dobu určitou. Obor školního vzdělání: Není stanoveno Pracovní náplň: - Dotační programy JčK v oblasti zdravotnictví (stanovování metodiky pro poskytování finančních podpor vč. přípravy a vlastní administrace dotačních programů). - Projekty EU v oblasti zdravotnictví (příprava projektu, management projektu po dobu jeho realizace vč. vedení dokumentace projektu). - Koncepční činnost v oblasti zdravotnictví (podíl na zpracování strategických a koncepčních dokumentů JčK v oblasti zdravotnictví, organizace a kontrola naplňování těchto dokumentů). - Krizové řízení v oblasti zdravotnictví (agenda traumatologických plánů apod.). - Přeshraniční spolupráce v oblasti zdravotnictví. - Agenda likvidace nepoužitých léčiv (podklady pro financování) - Agenda zdravotnické dokumentace. Znalosti oboru: Zákon č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), v platném znění; zá... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Specialista obchodního oddělení (m/ž)
Před 206 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pracovní doba od 6:30 do 15:00 hod. Požadujeme: znalost anglického jazyka, zkušenosti s nákupem, znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint), samostatnost, pečlivost, organizační schopnosti, komunikativnost, týmovou spolupráci. Znalost německého jazyka výhodou. Náplň pracovní činnosti: Zpracování obchodních případů - od přijetí objednávky po vystavení faktury, práce v informačním systému OR-SYSTÉM, koordinace odbytu s ostatními odděleními, komunikace se zákazníky, přepravními společnostmi. Zajištění nákupu obchodního zboží, tzn. materiálu/služeb ve správném množství, termínu, ceně a kvalitě ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní asistent/ Administrativní asistentka
Před 331 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Administrativní asistent/ka. Čeká Vás zajímavá a rozmanitá práce v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy. Náplň práce 1. kompletní administrativní podpora kanceláře 2. zajištění chodu kanceláře 3. zpracování a příprava podkladů pro účetní 4. evidence pokladny 5. správa objednávek 6. komunikace se zákazníky (zodpovídat na dotazy na zákaznické podpoře, reklamace...) 7. přidávání obsahu... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Obchodní pracovník/ce
Před 281 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pozice: Obchodní pracovník/ce Zkrácený pracovní úvazek na 20 hod./týd. Kontakt: paní PATÁKOVÁ, tel.: 604 260 589, e-mail: info@cladistribution.com První kontakt e-mailem. Co tě u nás čeká ? - pracovat jako administrativní a organizační podpora obchodního oddělení. - Koordinace poprodejních služeb. - Příprava podkladů pro obchodní jednání, uzavírání smluv a zpracování objednávek. - Evidence obchodních dokladů a další administrativa. - Komunikace se stávajícími a potenciálními firemními zákazníky. - Příprava nabídek pro klienty. - Koordinace s ostatními odděleními. Co od tebe očekáváme? - Minimální požadované vzdělání : Středoškolské vzdělání s maturitou. - Pokročilá znalost práce na PC, zejména s kancelářskými programy EXCEL, WORD. - Zkušenosti s vedením evidence a skladovým hospodářstvím / programem Money S4 - výhodou. - Anglický jazyk na komunikativní úrovni (písemně i ústně). - Zkušenosti s on-line obchodováním a jeho organizačním principem e-shopu.... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení Kontroly I. odboru Kontroly
Před 253 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Agyagosová Martina Bc., e-mail: podatelna@uzsvm.cz požadavky na uchazeče: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, ekonomický nebo právní směr výhodou vhodné i pro absolventy praxe v oboru výhodou zkušenosti z kontrolní činnosti výhodou samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost výborná znalost českého jazyka slovem i písmem schopnost týmové spolupráce i individuální práce ochota průběžně se seznamovat s novými oblastmi výborná znalost práce s PC (MS Office) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: kontrolní činnost zaměřená na dodržování povinností, pravidel a postupů stanovených právními a vnitřními předpisy ÚZSVM (oblast nakládání s majetkem, s nímž je příslušný hospod... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní asistent/ Administrativní asistentka
Před 331 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Administrativní asistent/ka. Čeká Vás zajímavá a rozmanitá práce v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy. Náplň práce 1. kompletní administrativní podpora kanceláře 2. zajištění chodu kanceláře 3. zpracování a příprava podkladů pro účetní 4. evidence pokladny 5. správa objednávek 6. komunikace se zákazníky (zodpovídat na dotazy na zákaznické podpoře, reklamace...) 7. přidávání obsahu... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Obchodní pracovník/ce
Před 281 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pozice: Obchodní pracovník/ce Zkrácený pracovní úvazek na 20 hod./týd. Kontakt: paní PATÁKOVÁ, tel.: 604 260 589, e-mail: info@cladistribution.com První kontakt e-mailem. Co tě u nás čeká ? - pracovat jako administrativní a organizační podpora obchodního oddělení. - Koordinace poprodejních služeb. - Příprava podkladů pro obchodní jednání, uzavírání smluv a zpracování objednávek. - Evidence obchodních dokladů a další administrativa. - Komunikace se stávajícími a potenciálními firemními zákazníky. - Příprava nabídek pro klienty. - Koordinace s ostatními odděleními. Co od tebe očekáváme? - Minimální požadované vzdělání : Středoškolské vzdělání s maturitou. - Pokročilá znalost práce na PC, zejména s kancelářskými programy EXCEL, WORD. - Zkušenosti s vedením evidence a skladovým hospodářstvím / programem Money S4 - výhodou. - Anglický jazyk na komunikativní úrovni (písemně i ústně). - Zkušenosti s on-line obchodováním a jeho organizačním principem e-shopu.... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Dispečer úklidu
Před 280 dny - ANNONCE
Co vás čeká: " kontrola kvality prováděných prací na přidělených zakázkách - železniční stanice " komunikace s uchazeči o zaměstnání " práce s interním systémem " kontrola a evidence školení pracovníků (PO a BOZP, používaní chemie a čistících prostředků, vybavení a strojů) " evidence a kontrola odpracovaných hodin " zpracování podkladů pro provozního manažera " úklid kolejišť, záskok úklidu za nemoc a dovolenou " plánování směn a dovolené " kontrola KPI " řešení provozních situací a požadavků " inventura skladu Jaké znalosti a do... (více v detailu)
Neuvedeno
Technolog osobní dopravy (Ostrava nebo Zlín)
Před 579 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt e-mailem: jana.hlavacova@zgroupbus.cz Požadavky: - Vzdělání středoškolské se zaměřením na dopravu, ekonomiku, techniku. - Orientace v problematice veřejné osobní dopravy, znalosti v oblasti organizace práce autobusové dopravy. - Organizační schopnosti, zkušenosti s vedením většího počtu zaměstnanců, spolehlivost, samostatnost, flexibilita a týmová práce. - Vysoká odolnost vůči stresu, řidičské oprávnění minimálně skupiny B - aktivní řidič, příp. skupiny D, trestní bezúhonnost. - Praxe ve vedoucí pozici výhodou. - Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel - velmi pokročilý, MS Word, OS Windows), schopnost rychle se naučit pracovat s novým SW. - Trestní bezúhonnost, - aktivní přístup k řešení pracovních úkolů, odpovědnost. Náplň práce: - Připravuje, tvoří a optimalizuje turnusové příkazy v souladu se směrnicí pro tvorbu turnusů - Zajišťuje včasnou distribuci turnusů na jednotlivé provozovny - Jedná s krajskými úřady a koordinátory ohledně změn JŘ, změn licencí, řeší možné do... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Provozní vedoucí úklidu
Před 190 dny - ANNONCE
Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky nebo e-mailem Telef.kontakt po-pá, 8-14 hod. Popis činnosti: " Kontrola kvality prováděných prací na přidělených zakázkách - železniční stanice " Plánování směn a dovolené zaměstnanců, evidence a kontrola odpracovaných hodin " Kontrola KPI " Úklid kolejišť - zástup za nemoc a dovolenou " Komunikace s uchazeči o zaměstnání " Práce s interním systémem " Kontrola a evidence školení pracovníků (PO a BOZP, používání chemie a čistících prostředků, vybavení a strojů) " Zpracování podkladů pro provozního manažera " Řešení provozních situací a požadavků " Závoz zboží, inventura skladu Co vám můžeme nabíd... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Všechny inzeráty