Asistentka, administrativa

Přidáno včera - Plzeňský kraj - BAZOS
Hledáme do rodinné firmy v Dobřanech asistentku do kanceláře, náplň práce: Fakturace, vedení skladu, základní práce s PC, vyřizování objednávek, rozvoz zboží s Peugeotem Partnerem cca do 100 k, podm... (více v detailu)
Plzeňský kraj
150
 Kč

Podobné inzeráty

Osobni asistentka
Přidáno včera - HYPERINZERCE
Ahoj. V práci jsem dostal povýšení na velmi dobrou pozici a mám nárok na osobní asistentku,tak zkouším najít tady. Pracuji v mezinárodní technologické společnosti. Hledám asistentku a doprovod na zahraniční cesty,která bude plnit pracovní a osobní potřeby. Tady pár věcí co nabízí naše firma se sídlem v Brně. - nástupní plat 60 000,- - služební garsonku v centru Brna - pracovní tel... (více v detailu)
Rodinná asistentka - pomoc pro vás a vaši domácnost
Před 6 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Nabízím rozsáhlé služby rodinné asistentky, péče o rodinu a domácnost v okolí Hlučína, Ostravy a Opavy. Služby rodinné asistentky mohou přijít vhod každému, stává se velkou pomocí v domácnosti. Rodinná asistentka může být vaší hospodyní, která vám pomůže s péčí, úklidem a chodem v domácnosti, vyřizováním různých záležitostí, obstará nákup, může být vašim doprovodem, chůvou, která pečuje o vaši rodinu, dětí, seniory a domácí mazlíčky. Rodinná asistentka je velmi praktická kompletní služba pro domácnost, stává se rodinným přítelem, na kterého se můžete vždy obrátit. Rozumí potřebám nejen v domácnosti, efektivně poskytne profesionální pomoc a řešení přímo pro vás. Služba rodinné asistentky není jen službou pro rodiny, tato s... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
asistent/ka prodeje a kanceláře a vedoucí bistrokrámku
Před 2 dny - AVIZO_CZ
První kontakt se zaměstnavatelem: Ing.Lucie Hozmanová,finance@dobrotyspribehem.cz Upřesňující informace: Jaké znalosti, dovednosti a schopnosti byste měli mít: " minimálně SŠ vzdělání " zkušenost s prací na zákaznické lince výhodou " pečlivost, odpovědnost, samostatnost, organizační dovednosti " zkušenost s prací v online systémech a sociálních sítích " výborná znalost programů Word a Excel " výborné komunikační dovednosti ústní i psanou formou " zkušenost s prací v gastronomii a pohostinství výhodou " zkušenost s prací v pokladních a skladových systémech (případně zaučíme) " řidičský průkaz Co Vás čeká: " servis pro zákazníky - vyřizování telefonických a mailových dotazů našich zákazníků, komunikace se stálými odběrateli " příjem a zadávání objednávek do našeho shoptetu, vyřizování nedoručených objednávek " podpora prodeje - evidence zákazníků v CRM, rozesílka newsletterů, práce na sociálních sítíc... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní referent skladu s nerezovým materiálem
Před 13 dny - Královéhradecký kraj - BAZOS
Obchodní firma nerezovým materiálem Šindler's Hradec Králové - Rusek přijme do svého týmu obchodního referenta velkoskladu. Co bude Vaší náplní práce: ❇️ Realizace nákupů a prodeje nerezových materiálů - nákup, fakturace, distribuce ❇️ Podpora obchodních procesů, zpracování objednávek, poptávek, nabídek + skladová evidence ❇️ Aktivní komunikace s existujícími i potenciálními zákazníky ❇️ Vzdělání a přehled v oboru (strojírenství) VÝHODOU ❇️ ▶️ Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení v rozmezí : ❇️ 35.000 Kč + ❇️ PRÉMIE (z obratu obchodu) + ❇️ OSOBNÍ OHODNOCENÍ (úspěšné prodeje,... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
35 000
 Kč
Administrativa pro inženýring
Před 18 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Na částečný nebo celý úvazek přijmeme pracovnici /pracovníka na vyřizování inženýrské činnosti (věcná břemena, stanoviska ke stavbám, komunikace s orgány státní správy a s účastníky řízení...). Jedná s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
BRIGÁDA – PRÁCE V ADMINISTRATIVĚ
Před 19 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
CREDO REAL GROUP a.s. je stabilní obchodní společnost s více než 20letou tradicí, zastřešující své dceřiné společnosti. Zabýváme se především obchodem a službami na trhu nemovitostí, on-line dražbami nemovitostí a službami v oblasti komerční bezpečností. Naše činnost je založena na profesionálním přístupu, kvalitě a komplexnosti poskytovaných služeb, dlouhodobé důvěře a spokojenosti klienta. Hledáme kolegu/kolegyni pro běžnou firemní administrativní agendu, pro archivaci, skenování, evidenci a ukládání dokumentů, administrativní činnosti spojené se zakázkami a provozem firmy, sekretářské služby a pomocné kancelářské činnosti. Co nabízíme? Stabilní práci s možností přechodu na hlavní úvazek, příjemné pracovní prostředí a zázemí plně vybavených kanceláří, odborné zaškolení, možnost seberealizace a dalšího profesního rozvoje, firem... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Žena v důchodovém věku hledá práci na krátký
Před 54 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Žena v důchodovém věku hledá práci na krátký pracovní úvazek, nebo brigádu - výpomoc na prod... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Žena v důchodovém věku hledá práci na krátký
Před 54 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Žena v důchodovém věku hledá práci na krátký pracovní úvazek, nebo brigádu - výpomoc na prod... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Žena v důchodovém věku hledá práci na krátký
Před 54 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Žena v důchodovém věku hledá práci na krátký pracovní úvazek, nebo brigádu - výpomoc na prod... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativa ve školství
Před 69 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Středoškolačka 61 let s dlouhodobou praxí v administrativě na různých referentských pozicích hledá pracovní uplatnění. Uživatelská znalost PC, jednání s kl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Dopravní dispečeři
Před 69 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Gába Ondřej, tel.: 724 414 089, e-mail: ogaba@ceeses.cz Náplň práce: plánování a organizování letecké nákladní přepravy, vyřizování objednávek, vypracování cenových nabídek, komunikace se zákazníky, leteckými sp... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Dopravní dispečeři
Před 69 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Gába Ondřej, tel.: 724 414 089, e-mail: ogaba@ceeses.cz Náplň práce: plánování a organizování letecké nákladní přepravy, vyřizování objednávek, vypracování cenových nabídek, komunikace se zákazníky, leteckými sp... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Prodavači ostatního zboží v prodejnách
Před 70 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Krůtová Lenka, e-mail: kariera @ok-aviation.cz Požadavky: " Zájem o letectví " Komunikativnost a příjemné vystupování " Schopnost samostatného řešení problému " Angličtina - slovem i písmem (znalost dalších cizích jazyků výhodou) " Znalost fakturace - výhodou " Aktivní přístup k práci " Hmotná zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost " řidičák sk. B Hlavní náplň prá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Prodavači ostatního zboží v prodejnách
Před 70 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Krůtová Lenka, e-mail: kariera @ok-aviation.cz Požadavky: " Zájem o letectví " Komunikativnost a příjemné vystupování " Schopnost samostatného řešení problému " Angličtina - slovem i písmem (znalost dalších cizích jazyků výhodou) " Znalost fakturace - výhodou " Aktivní přístup k práci " Hmotná zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost " řidičák sk. B Hlavní náplň prá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovnik/pracovnice
Před 72 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - komunikace se zákazníky a dodavateli - zajišťování přepravy a jednání s přepravci - fakturace - vyřizování reklamací a objednávek - skladové příjemky a fyzická kontrola zboží - inventury - příprava dokladů pro účetní oddělení - telefonická komunikace se zákazníky - aktivní řidič - pošta, banka - práce s hotovostí Požadavky: - aktivní uživatel PC (Excel, Word, Outlook, Hellios výhodou) - spolehlivost, pečlivost - flexibilita - pracovní doba kombinace 8:... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovnik/pracovnice
Před 72 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - komunikace se zákazníky a dodavateli - zajišťování přepravy a jednání s přepravci - fakturace - vyřizování reklamací a objednávek - skladové příjemky a fyzická kontrola zboží - inventury - příprava dokladů pro účetní oddělení - telefonická komunikace se zákazníky - aktivní řidič - pošta, banka - práce s hotovostí Požadavky: - aktivní uživatel PC (Excel, Word, Outlook, Hellios výhodou) - spolehlivost, pečlivost - flexibilita - pracovní doba kombinace 8:... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Asistentka vedení společnosti
Před 77 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt osobně, e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hodin. Hledáme asistentku vedení společnosti. Úzká vazba na vedení společnosti, komunikace s vedením společnosti, řešení zadaných úkolů, vedení kanceláře, komunikace ven i dovnitř společnosti. Výborná znalost práce na počítači, výborná znalost práce s MS Office 365. ŘP sk.B podmínkou. Výhodou zapále... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistentka vedení společnosti
Před 77 dny - ANNONCE
První kontakt osobně, e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hodin. Hledáme asistentku vedení společnosti. Úzká vazba na vedení společnosti, komunikace s vedením společnosti, řešení zadaných úkolů, vedení kanceláře, komunikace ven i dovnitř společnosti. Výborná znalost práce na počítači, výborná znalost práce s MS Office 365. ŘP sk.B podmínkou. Výhodou zapále... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 135 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Volodymyr Soroka, tel.: 705108684, e-mail: godent@seznam.cz Hledáme asistentku do zubní ordinace. Naplň: Vyřizování objednávek, komunikace se zákazníky, e... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Přepážkový pracovník/ce
Před 362 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontakt: tel. v pracovní dny od 8.00 - 16.00 hodin dohodnout osobní kontakt. Většinu své pracovní doby strávíte osobním a telefonickým jednáním s klienty na pobočce v Šumperku cestovat budete jen příležitostně na zástup v rámci regionu a na 1denní školení v Olomouci/Ostravě. Do budoucna možnost kariérního postupu na Manažera přepážek, který metodicky vede tým přepážkových pracovníků. Prioritou je aktivní komunikace s příchozími klienty pojišťovny, se zájemci o finanční služby, s přidělenými i vlastními klienty, tj. perfektní servis, prodej a poradenství v oblasti pojistných produktů i finančních produktů jako jsou účty, penzi... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ASISTENT/ ASISTENTKA OBCHODU
Před 156 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, vyřizování... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník-referent
Před 511 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Starosta obce Nučice vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení pro obsazení pracovní pozice: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - REFERENT Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: - státní občanství České republiky (cizí státní příslušník musí mít v České republice trvalý pobyt) - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Další požadavky stanovené pro uchazeče: - úplné středoškolské vzdělání s maturitou (praxe v oblasti administrativy, případně v samosprávě výhodou) - orientace v oblasti veřejné správy výhodou - administrativní, organizační a řídící dovednosti - dobré komunikační schopnosti - schopnost samostatného řešení problémů - spolehlivost a flexibilita - pečlivost, přesnost - psychická odolnost - loajalita - ochot... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
referent nákupu
Před 293 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Vaší pracovní náplní bude: mít odpovědnost za zajišťování požadovaného materiálu a služeb, cenová jednání s dodavateli, vyhledávání nových dodavatelů, hodnocení dodavatelů, komunikace s dodavateli, sledování vývoje cen, trendů, jakož i konkurence. Dále, vystavování a zasílání objednávek, kontrola správnosti faktur, řízení skladových zásob, vedení databáze... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Asistentka vedoucí úklidové služby - poloviční úvazek
Před 378 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pro naši pobočku v Napajedlech hledáme asistentku vedoucí úklidové služby. Poloviční úvazek 4 hodiny denně, místo je vyhrazeno pro osobu se zdravotním postižením. Místem výkonu práce je: Dr. Beneše 1680, Napajedla. Náplň práce: administrativní práce, vyřizování telefonů, vyřizování na úřadech. Požadavky: komunikační a organizační schopnosti, pozitivní přístup, znalost MS... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka vedoucí úklidové služby - poloviční úvazek
Před 183 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pro naši pobočku v Napajedlech hledáme asistentku vedoucí úklidové služby, poloviční úvazek 4 hodiny denně. Místem výkonu práce je: Dr. Beneše 1680, Napajedla. Náplň práce: administrativní práce, vyřizování telefonů, rozvoz pracovníků úklidu po městě a okolí. Požadavky: komunikační a organizační schopnosti, pozitivní přístup, znalost ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Všechny inzeráty