Asistent/ka vedení společnosti, zkrácený úvazek
Podobné inzeráty

Asistent/ka jednatele
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: Šustová Zuzana, tel.: 605 229 814, Po - Pá 9 - 15 hod e-mail: zuzana.sustova@huegli.cz Staňte se součástí týmu administrativního oddělení a poznejte mezinárodní potravinářskou společnost Hügli Food. Máme téměř stoletou tradici a jsme jednou z vedoucích společností v Evropě, pokud jde o vývoj, výrobu a uvádění na trh výrobků, jako jsou suché polévkové směsi, omáčky, bujóny, hotová jídla, dezerty, dietní výrobky a funkční potraviny. Od roku 2018 jsme součástí silného koncernu Bell Food Group. Přidejte se k jejím 12 000 zaměstnancům. Asistent/ka jednatele/ Managing Director Assistant Vaše pracovní náplň a povinnosti: * Administrativní práce kanceláře jednatele/lů * Objednávky dle požadavků * Korespondence - včetně komunikace se zahraničními pobočkami * Komunikace s dodavateli služeb * Další asistentské práce * Zastupování druhé asistentky. Vaše předpoklady: * Min. SŠ s maturitou * Znalost anglického jazyka nutná (NJ výhodou) * Samostatnost, pečlivo... (více v detailu)
Neuvedeno

Hledám práci na zkrácený úvazek ( Praha)
Před 77 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Hledám práci na zkrácený prac. úvazek nebo brigádu na 2 až 3 dny v týdnu. Kdekoliv v Praze. Praxi mám v jako prodavačka, administrativní p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!
Před 283 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti automotive, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka nákupu a logistiky - Možnost využívat jazyky!
Náplň práce:
Komunikace s obchodními partnery, Domlouvání objednávek a dodání s dodavateli zboží, Zajišťování logistických služeb u dodavatelů – objednávka kamiónů pro přepravu zboží (ČR i Evropa), Objednávání materiálu potřebného na skladě a v kanceláři – objednávání přepravních boxů, obalového materiálu, kancelářských potřeb, Komunikace s celním deklarantem – domlouvání termínů, zasílání dokumentace, případně přítomnost při clení, Zajištění cenových nabídek zájemcům o spolupráci / klientům, Dohledávání jednotlivých dílů z objednávek, ověřování jejich dostupnosti, změny množství, cen atd. a předávání informací v rámci týmu, Shromažďování podkladů od zaměstnanců a předávání finančnímu oddělení (scanování účtenek, nemocenských, dovolených atd.), Vedení evidence pří... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Asistent/ka prodeje klobouků Tonak a módních doplňků
Před 232 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Baví vás různorodá práce s lidmi? Máte rádi módu? Pracujte u nás jako asistent/ka prodeje. Oceníme spolehlivost, úsměv, samostatnost a dobrý výkon jak finančně tak přátelským prostředím. Pracovní náplň: vstřícná komunikace směrem k zákazníkovi práce na pokladně a příprava výdeje zboží na e-shopu doplňování a kontrola zboží udržování estetického vzhledu... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Asistent/ka
Před 241 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, globální společnost, vyrábějící stavební materiály a největšího světového výrobce vláknocementových výrobků, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka.
Náplň práce:
Každodenní administrativní agenda společnosti, Komunikace s klienty, dodavateli a partnery, Efektivní tvorba písemností s využitím nástrojů MS Office, Zpracování podkladů pro porady vedení a účast na těchto poradách, Organizace společensko-pracovních jednání vedení společnosti, Komunikace s kolegy napříč společností, Průběžná aktualizace webových stránek společnosti a její prezentace, Monitoring veřejných zakázek prostřednictvím obchodního věstníku nebo NEN, Kompletace podkla... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Administrativní asistent/ka
Před 189 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Hledáme schopnou a dynamickou posilu (administrativního asistenta/asistentku), která se stane součástí našeho týmu v mladé a prosperující firmě v technologickém oboru. Vaším úkolem bude: o Správa emailové komunikace: Udržování pořádku v emailové schránce, efektivní a profesionální komunikace s klienty a obchodními partnery. o Práce v CRM systému: Zadávání dat, sledování klientů a správa obchodních případů. o Dohled nad firemními procesy: Monitorování a optimalizace procesů ve firmě pro zajištění hladkého průběhu operací. o Vyplňování smluv a dokumentů: Příprava a administrace smluvní dokumentace. o Správa sociálních sítí: Tvorba a sdílení obsahu, správa firemních profilů na sociálních sítích. o Telefonická komunikace: Přijímání telefonátů, zajištění kvalitního servisu pro klienty. Požadujeme: o Systematický přístup a zodpovědnos... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Asistent/ka vedoucí úklidové služby - poloviční úvazek
Před 216 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Pro naši pobočku v Napajedlech hledáme asistentku vedoucí úklidové služby, poloviční úvazek 4 hodiny denně. Místem výkonu práce je: Dr. Beneše 1680, Napajedla. Náplň práce: administrativní práce, vyřizování telefonů, rozvoz pracovníků úklidu po městě a okolí. Požadavky: komunikační a organizační schopnosti, pozitivní přístup, znalost ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Asistent/ka vedoucího dopravy
Před 369 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Asistent/ka vedoucího dopravy ? Rajhrad Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze už od roku 1998. Přijmeme asistent/ku vedoucího dopravy. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít podporu nadřízeného a ostatních kolegů. Práce je vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned. Jaká bude vaše pracovní náplň: o Administrativní plnění úkolů v oblasti správy vozového parku. o Aktualizace dokumentů a smluvních podmínek v oblasti dopravy. o Správa evidence spotřeby PHM. o Registrace vozidel. o Poptávka povinného a havarijního pojištění vozidel. o Řešení pojistných událostí u vozidel a zaměstnanců. o Komunikace se servisními partnery (s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovnice
Před 416 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, realizační společnost, která se zabývá dodávkami vzduchotechniky, klimatizace a topení pro stavby, hledáme vhodného kandidáta, který bude podporou celého týmu na pozici Administrativní pracovnice.
Náplň práce:
Odesílání a vyřizování objednávek, Fakturace, zapisování faktur, reportování účetní, Kontrola docházky a tvorba podkladů pro účetní, Tvorba cenových nabídek, Plánování servisů u zákazníků ve spolupráci s techniky, Plánování technických prohlídek firemních aut, popř. plánování servisu/oprav, Péče o správný chod kanceláře – zajišťování kanc. potřeb, drobný úklid kanceláře, Přebírání do... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Technik konstruktér
Před 386 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Navrhujeme, vyrábíme a prodáváme skvělá automatická vrata a dveře. Neustále inovujeme. Atypické řešení je u nás standardem. Proto jsme úspěšní, udáváme trendy a dominujeme trhu. V Tridu nás pracuje už skoro 190, ale rodinnou atmosféru jsme si dokázali zachovat. Do sídla firmy v Blansku hledáme na HPP nového kolegu Náplň práce: •Návrh a zpracování konstrukčních řešení vratových systémů •Komunikace a jednání se zákazníky a dodavateli •Tvorba a zpracování výrobní dokume... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Sociální pracovník/pracovnice
Před 241 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Popis výkonu pracovních pozic: o realizace přímé práce s klienty (jednotlivci, rodiny s dětmi) o vedení jednání se zájemcem o službu / projekt o individuální plánovaní s klienty služby/ projektu o vedení dokumentace o komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty o zprostředkování dalších služeb o konzultační a poradenská činnost Specifikace požadavků na pracovní pozice - hledáme sociální pracovníky (více specifikováno dle služeb na https://www.oskvetina.cz/aktuality/vyberove-rizeni/): Absolventy vyšší odborné či vysoké školy, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění do sociálních služeb Květiny, z. s. a to konkrétně do nízkoprahového denního centra, sociálně aktivizační služby pro rodiny kteří mají: o administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet), o umí zpracovávat předsudky a mají schopnost pracovat s problematikou sociálního vyloučení, případně s osobami v bytové nouzi, o mají dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale jsou i t... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Před 412 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: každodenní telefonická komunikace se zákazníky, plánování schůzek obchodníkům, administrativní podpora obchodního týmu, zpracování požadavků zákazníků, systémová podpora. Požadavky: práce na PC, dobrou znalost MS Office (hlavně Excel), p... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Výkonný/á asistent/ka TOP managementu
Před 397 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, rostoucí společnost, která patří k významným hráčům v perspektivním non – automotive oboru, hledáme vhodného kandidáta na pozici Výkonný/á asistent/ka TOP managementu.
Náplň práce:
Kompletní zajištění plynulého chodu sekretariátu pro management společnosti, Vedení administrativní agendy pro management společnosti, Sjednávání schůzek, organizace kalendáře, Vyřizování telefonických hovorů a emailů, evidence a vyřizování korespondence, Zápisy z porad, příprava podkladů a dokumentů pro jednání, Příprava prezentací, úprava a kontrola textů, Komunikace s úřady a externími dodavateli, Komunikace napříč společnostmi holdingu, Agenda služebních cest (ubytování, letenky, vyúčtování)... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Referent/referentka kooperace
Před 379 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Co budete dělat: - Zajišťovat ve spolupráci s výrobními středisky plánovanou kooperaci, zodpovídat za cenu, termín dodržení a dopravu těchto kooperovaných operací, nebo celých položek. - U plánovaných "vyráběných" (n) položek v kooperaci budete zodpovídat za komunikaci se schválenými dodavateli, vystavení a schválení objednávek pro tyto dodavatele, dodržení termínu požadovaných položek, dopravu do firmy. Dodávku dílů ve spolupráci se střediskem ŘKJ, předání do skladu, přípravu a předání podkladů do fakturačního oddělení. Kontrola a schvalování správnosti faktur došlých od dodavatelů. Zodpovědnost za ceny všech objednaných položek a tvorbu a schvalování ročního ceníku dodavatelů, podepsání rámcových smluv na rok a dodržování "identifikačního předpisu dodavatelů". - U neplánované kooperace, ať směrem ven, nebo dovnitř firmy, budete zodpovídat za komunikaci se zákazníkem, nastavení... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

ASISTENT/KA PROJEKTOVÉHO KOORDINÁTORA
Před 241 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Jste mistr v organizaci, Excel je váš nejlepší přítel a komunikace je vaše druhé jméno? Máte rád/a výzvy a chcete se podílet na zajímavých projektech? Pak hledáme právě vás! Co vám nabízíme? - Mzdu ve výši 33.000,- hrubého; Plný úvazek, ale flexibilita je u nás samozřejmostí.; Smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení.; 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna.; Podpoříme vás v dalším vzdělávání - růst je naší prioritou.; Kancelář v centru města v Riegrově 51 a parkování přímo ve dvoře.; Můžete nastoupit už od 1. září 2024.; Práce vhodná i pro absolventy. Co potřebujeme my od vás? - Neobejdete se minimálně bez SŠ vzdělání. - Orientujete se v sociální a zdravotní oblasti? Super! - Samostatnost, ale bude skvělé, když b... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Referent/ka (asistent/ka vedení)
Před 232 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Požadavky pro uchazeče: " minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, " výborná znalost českého jazyka a výborný písemný projev, " výborná znalost práce na PC - Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), " znalost práce v prostředí internetu (vyhledávání, formuláře, jednoduchá editace webových stránek v předepsané šabloně), " rámcová znalost právních předpisů vztahujících se k činnosti úřadu veřejné správy a služeb, zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, " schopnost samostatného úsudku a rozhodování, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita, výborný písemný projev a schopnost asertivního jednání, " velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, " podmínkou řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič/ka. Charakteristika vykonávaných činností: " komplexní administrativní servis vedení (starosta, místostarostové, tajemník), včetně zprostředkování schůzek a kontaktů s třetími stranami, " komplexní za... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Asistent/ka prodeje klobouků Tonak a módních doplňků
Před 340 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Baví vás různorodá práce s lidmi? Máte rádi módu? Pracujte u nás jako asistent/ka prodeje. Oceníme spolehlivost, úsměv, samostatnost a dobrý výkon jak finančně tak přátelským prostředím. Pracovní náplň: vstřícná komunikace směrem k zákazníkovi práce na pokladně a příprava výdeje zboží na e-shopu doplňování a kontrola zboží udržování estetického vzhledu... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Vedoucí směny ve skladu (mistr skladu)
Před 512 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
směny:1 směna,2 směny,pružná pracovní doba pracovní poměr na dobu určitou způsob 1.kontaktu životopis na e-mail lucie.hrdlickova@schoko.a Jsme již od roku 2012 specialisté na co-paking se sídlem v Plané u Mariánských Lázní. Balíme cukrovinky dle požadavků zákazníka do nejrůznějších formátů obalů. Co obnáší práce u nás: - vedení tříčlenného týmu pracovníků ve skladu - plánování směn a dovolené kolegům a kolegyni, měsíční kontrola docházky a návrh hodnocení podřízených -vyhodnocovat plánovaný objem práce na denní bázi a report výsledků nadřízeným (plánování kapacit skladu) - operativně řešit problematiku v provozu (od dohledu po plnění nastavených pravidel - BOZP a PO, předcházení problémům na pracovišti a kontroly svěřené techniky a zařízení) - občasná komunikace se zákazníkem a dopravci - provádění pravidelných a operativních inventur - občasná nakládka a... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Administrativní a marketingová podpora
Před 360 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která je B2B dodavatelem asijských potravin, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní a marketingová podpora.
Náplň práce:
Natáčení a editace videí, Tvorba a editace grafiky, Spravování sociálních účtů FB, IG, YT, Tiktok, Administrativní podpora týmu při realizací marketingových kampaní, Účast na firemních marketingových projektech, Podpora při plánování veletrhu a akcí, Administrativní a asistentská podpora vedení společnosti. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Specialista/specialistka péče o zákazníky s maďarštinou - operátor/ka call centra - zkrácený úvazek
Před 204 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy. Jedná se především o příchozí linku. Pracovní doba linky 9-17h, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře. Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem a český či slovenský jazyk na komunikativní... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Pracovník/pracovnice v sociálních službách
Před 419 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Popis výkonu pracovních pozic: o realizace přímé práce s klienty o vedení jednání se zájemcem o službu o individuální plánovaní s klienty služby o vedení dokumentace o komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty o zprostředkování dalších služeb o konzultační a poradenská činnost Specifikace požadavků na pracovní pozice - hledáme: Absolventa střední školy (zakončeno maturitní zkouškou), absolventa rekvalifikačního kurzu na pracovníka v sociálních službách, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění, který: o má administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet), o umí zpracovávat předsudky a má schopnost pracovat s problematikou sociálního vyloučení, případně s osobami v bytové nouzi, o má dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale je i týmovým hráčem, o má aktivní přístup a nadšení pro práci, o má dobré komunikační schopnosti a empatii, o má zdravou míru tolerance, zodpovědnost a respekt vůči vlastní osobě i klientům, zásadovost a spole... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Koordinátor komunitního centra Tanvald
Před 529 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Co vás čeká: o zajištění provozu komunitního centra určeného pro osoby OZP, OZZ a rodiny s dětmi s duševní tísní o plánování a organizace aktivit komunitního centra (vzdělávacích, poradenských, volnočasových) o přímá práce s cílovou skupinou osob se zdravotním znevýhodněním a rodiny s dětmi - poradenství, podpora o práce v terénu - spolupráce s organizacemi v otázce podpory osob se zdravotním znevýhodněním a rodiny s dětmi o související administrativní a propagační činnost Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: o velmi dobré komunikativní a organizační dovednosti o uživatelská znalost práce na PC - word, excel, powerpoint, internet o samostatnost, odpovědnost, spolehlivost, empatie o řidičský průkaz B o min. SŠ, V... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

ASISTENT/KA VEDENÍ Praha (38-45.000 Kč)
Před 419 dny
- ANNONCE
Máte zkušenost s administrativní podporou manažera nebo vedoucího pracovníka ve společnosti? Jste proaktivní a komunikativní? Práce na počítači Vám nedělá problém?
Pak hledáme právě Vás!
Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu n... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka vedení společnosti
Před 240 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Pracovní doba od 7.30 do 15.30, PO až PÁ Náplň práce: - administrativní práce spojená s chodem společnosti, kor... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Asistent/ka
Před 346 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt pro podání žádosti, e-mail: info@thaiembassy.cz ; visa@thaiembassy.cz Přehled o pozici a povinnostech: " rešerše a kompilace podkladových materiálů na vybraná politická a ekonomická témata v oblasti české zahraniční politiky, domácí politiky, mezinárodních smluv, obchodu a investic; " analýzy a zpracování hlášení; " monitorování zpráv a článků týkajících se Thajska v místních médiích; " příprava a organizace schůzek a kulturních akcí; " příprava příspěvků pro sociální media (např. Facebook) a oficiální webové stránky velvyslanectví; " komunikace s klíčovými partnery velvyslanectví; " komunikace s českými a thajskými vládními úřady, soukromým sektorem, akademickou obcí a nevládními organizacemi; " asistence, doprovázení delegací z Thajska; " administrativní a další práce dle pokynů velvyslanectví. Jazykové znalosti: " vynikající komunikační dovednosti slovem i písmem v českém a anglickém jazyce (schopnost komunikace v thajštině je dodatečnou výhodou) " Dovednosti/schopnosti/k... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Všechny inzeráty