Asistent/ka kanceláře - Back office/Home office

Před 11 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Pro naši společnost hledáme asistentku kanceláře - Back office v Hodoníně. Popis pracovní pozice: – administrativní podpora společnosti (plánování schůzek, organizace kalendáře) – komunikace s interními a externími partnery – příprava a zpracování dokumentace, reportů a prezentací – zajišťování chodu kanceláře – koordinace schůzek, porad a pracovních cest – správa e-mailové korespondence a telefonické komunikace – účast na jednáních, zápisy z jednání - práce s eshopem-zadávání produktů, objednávky, expedice - řešení obchodních případů Požadujeme: – zkušenost na podobné pozici výhodou – středoškolsk... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
40 000
 Kč

Podobné inzeráty

Regionální zástupce na ŽL Praha, Ostrava, Plzeň...
Před 11 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Pro naší společnost zabývající se specializovanou výrobou inovativních truhlářských a designových produktů, renovací nábytku, VELKOOBCHOD A MALOOBCHOD, hledáme regionální zástupce Ž/M na ŽL pro tyto oblasti: -Praha -Ostrava -Pardubice -Jihlava -Plzeň -České Budějovice -Slovensko -Rakousko Požadujeme: - flexibilitu - dlouhodobý tah na branku - akvizičního ducha - schopnost dotáhnout obchod až do konce - komunikativnost, kreativitu, smysl pro detail - práce na PC: Excel, WORD, PDF... - vlastní PC a tiskárna - řidičský průkaz sk. B a vlastní vozidlo Na... (více v detailu)
Hlavní město Praha
100 000
 Kč
BACK OFFICE PODPORA S AJ
Před 19 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Vronská Iveta, tel.: +420 771 501 685 - volejte Po -Pá 9:00 - 15:30 hod. Životopis na e-mail: hr@remante.com Tvé denní úkoly: - Denní komunikace se zákazníky (on-line chat, email, telefon) - Pravidelné zpracování došlých objednávek - Předávání zákaznických požadavků na ostatní oddělení - Práce s interními systémy (ERP Helios a CRM REMANTE) - Důsledná evidence a zpracování obchodní korespondence - Poskytování informací o našich produktech a odesílání nabídek - Spolupráce s ostatními odděleními společnosti Tvůj pracovní profil: - Minimálně SŠ s maturitou - Angličtina na úrovni B2 (němčina nebo francouzština výhodou) - Pokročilá znalost MS office (zejména Excel) - Schopnost umět si stanovit priority, hledat optimální... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
BACK OFFICE PODPORA S AJ
Před 19 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Vronská Iveta, tel.: +420 771 501 685 - volejte Po -Pá 9:00 - 15:30 hod. Životopis na e-mail: hr@remante.com Tvé denní úkoly: - Denní komunikace se zákazníky (on-line chat, email, telefon) - Pravidelné zpracování došlých objednávek - Předávání zákaznických požadavků na ostatní oddělení - Práce s interními systémy (ERP Helios a CRM REMANTE) - Důsledná evidence a zpracování obchodní korespondence - Poskytování informací o našich produktech a odesílání nabídek - Spolupráce s ostatními odděleními společnosti Tvůj pracovní profil: - Minimálně SŠ s maturitou - Angličtina na úrovni B2 (němčina nebo francouzština výhodou) - Pokročilá znalost MS office (zejména Excel) - Schopnost umět si stanovit priority, hledat optimální... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
obchodní asistent/ka
Před 19 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno absolvent/ka. Jste-li společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učíte novým věcem, hledám do svého týmu právě Vás. Na této pozici budete mít na starosti svoje vlastní klienty, komunikaci se stávajícími klienty a vedení agendy. Po zapracování příjem až 50.000 Kč. Praxe výhodou, nikoliv podmínkou. Vše potřebné naučíme. Koho hledáme: - min. SŠ vzdělání - řidičský průkaz skupiny B - ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
obchodní asistent/ka
Před 19 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno absolvent/ka. Jste-li společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učíte novým věcem, hledám do svého týmu právě Vás. Na této pozici budete mít na starosti svoje vlastní klienty, komunikaci se stávajícími klienty a vedení agendy. Po zapracování příjem až 50.000 Kč. Praxe výhodou, nikoliv podmínkou. Vše potřebné naučíme. Koho hledáme: - min. SŠ vzdělání - řidičský průkaz skupiny B - ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
obchodní asistent/ka
Před 19 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Zkrácený pracovní úvazek 20 hodin týdně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno absolvent/ka. Jste-li společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učíte novým věcem, hledám do svého týmu právě Vás. Na této pozici budete mít na starosti svoje vlastní klienty, komunikaci se stávajícími klienty a vedení agendy. Po zapracování příjem až 25.000 Kč. Praxe výhodou, nikoliv podmínkou. Vše potřebné naučíme. Koho hledáme: - min. SŠ vzdělání s maturitou - řidi... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
obchodní asistent/ka
Před 19 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Zkrácený pracovní úvazek 20 hodin týdně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno absolvent/ka. Jste-li společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učíte novým věcem, hledám do svého týmu právě Vás. Na této pozici budete mít na starosti svoje vlastní klienty, komunikaci se stávajícími klienty a vedení agendy. Po zapracování příjem až 25.000 Kč. Praxe výhodou, nikoliv podmínkou. Vše potřebné naučíme. Koho hledáme: - min. SŠ vzdělání s maturitou - řidi... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Práce na Home Office
Před 22 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Dobrý den, jsem studentka práv a marketingu s praxí v administrativě (hotely, advokátní kanceláře atd.), hledám práci z domova. Nabízím pečlivé a spolehlivé zpracování administrativních úkolů, správu dokumentace i profesionální komunikaci s klienty a partnery. Co nabízím: – Samostatnost a zodpovědnost – úkoly vyřeším rychle a kvalitně. – ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Credit Back Office Specialist / CBO Specialista
Před 65 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Jako Credit Back Office Specialist budete poskytovat širokou škálu podpory úvěrových a hotovostních aplikací. Tato podpora je zásadní pro zajištění ochrany aktiv PPG sledováním úvěrového rizika zákazníků a zaručením včasného příjmu a zaúčtování plateb. KLÍČOVÉ POVINNOSTI o Credit Back Office operace - podpora při nastavování nového zákazníka, správa uvolnění objednávek, kontrola úvěrového limitu, reporting, komunikace s pojišťovnou o Příprava podkladů pro schvalování úvěrů, roční kontroly, obnovení úvěru, návrhy klientských úvěrů o Pomoc při získávání informací o převodech/platbách od zákazníků se zaměřením na identifikaci řešení pro zlepšení procesů aplikace hotovosti o Systém podpory (nové uživatelské nastavení, resetování hesla, řešení... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Credit Back Office Specialist / CBO Specialista
Před 65 dny - ANNONCE
První kontakt e-mailem Jako Credit Back Office Specialist budete poskytovat širokou škálu podpory úvěrových a hotovostních aplikací. Tato podpora je zásadní pro zajištění ochrany aktiv PPG sledováním úvěrového rizika zákazníků a zaručením včasného příjmu a zaúčtování plateb. KLÍČOVÉ POVINNOSTI o Credit Back Office operace - podpora při nastavování nového zákazníka, správa uvolnění objednávek, kontrola úvěrového limitu, reporting, komunikace s pojišťovnou o Příprava podkladů pro schvalování úvěrů, roční kontroly, obnovení úvěru, návrhy klientských úvěrů o Pomoc při získávání informací o převodech/platbách od zákazníků se zaměřením na identifikaci řešení pro zlepšení procesů aplikace hotovosti o Systém podpory (nové uživatelské nastavení, resetování hesla, řešení... (více v detailu)
Neuvedeno
Manažer/ka provozu penzionů
Před 65 dny - ANNONCE
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno i na dohodu o provedení práce. Nástup možný ihned. Mzdové ohodnocení (výše odměny z DPP): 250,- Kč/hod až 300,- Kč/hod. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Vhodné i pro absolventy. Náplň práce: provoz online (správa rezervací, komunikace s hosty, správa rezervačních portálů/webu/kalendářů, marketing, vedení pokladny, plánování prací/oprav a úklidů), provoz na místě (check-in, check-out, být hostům k dispozici v průběhu pobytu, případné úklidy/zajištění wellness), spolupráce s kolegy z kanceláře (finance, marketing, analytika, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Manažer/ka provozu penzionů
Před 65 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno i na dohodu o provedení práce. Nástup možný ihned. Mzdové ohodnocení (výše odměny z DPP): 250,- Kč/hod až 300,- Kč/hod. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Vhodné i pro absolventy. Náplň práce: provoz online (správa rezervací, komunikace s hosty, správa rezervačních portálů/webu/kalendářů, marketing, vedení pokladny, plánování prací/oprav a úklidů), provoz na místě (check-in, check-out, být hostům k dispozici v průběhu pobytu, případné úklidy/zajištění wellness), spolupráce s kolegy z kanceláře (finance, marketing, analytika, ... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka Back Office – oddělení kvality #2171 (až 30.000 Kč)
Před 257 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Jsme skupina společností QPAG - 100% Rework, 100% Rework Plus, TM Technik, Workspot, QPAG Digital a MEA Systems. Máme 6 poboček po celé České republice a specializujeme se na oblast kvality. Na naši pobočku v Brně - Tuřanech (z centra Brna dobrý spoj č. 40,48,64 příp. možnost parkování v areálu) aktuálně hled... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Back office support s AJ (M/Ž)
Před 325 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mailem Nástup možný ihned nebo dle domluvy. Práce na dobu určitou jeden rok s možností prodloužení. Váš profil:SŠ vzdělání, znalost balíčku MS Office, Znalost AJ min na úrovni B2, znalost NJ výhodou Náplň práce: administrativní a organizační podpora obchodního oddělení, komunikace se zákazníky, p... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA pro kancelář architekta
Před 258 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: 1) Zajištění administrativní činnosti a chodu malé projekční kanceláře - jednání s institucemi - hlídání dílčích termínů a urgování subdodavatelů - evidence faktur - pomoc s přípravou projektů - občasné vyzvednutí, správa a distribuce podkladů - zajištění čistého pracovního prostředí - zvýšení časových možností generálního projektanta pro výkon jeho profese řešením nahodilých problémů nerutinního charakteru jako je např. jednorázová komunikace s pojišťovnou, autoservisem apod. 2) Revize plynových zařízení - příprava podkladů, evidence objednávek a termínů revizí - komunikace se zákazníky z kanceláře i v terénu 3) Výpomoc se správou nemovitostí - přípra... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
BACK OFFICE ŘEČKOVICE (okolo 30.000 Kč)
Před 257 dny - ANNONCE
Poohlížíte se po změně zaměstnání? Hledáte pracovní příležitost v administrativě a disponujete příjemným vystupováním? Chcete pracovat pro rodinnou společnost a být významným a spolehlivým článkem této společnosti? Pak mi pošlete Váš životopis a přihlaste se do výběrového říz... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka
Před 138 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Práce na částečný úvazek – 20 hod týdně nebo dle domluvy. Nástup možný od 1.7.2024. Náplň práce: - Komunikace se zákazníky a dodavateli - Vyřizování zákaznických poptávek - Tvorba základních nabídek - Zpracování podkladů pro účetnictví - Zajištění administrativního chodu kanceláře - backoffice - Aktualizace webových příspěvků, newsletterů - Operativn... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka back office s 13. platem #2138 (až 35.000 Kč)
Před 291 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Společnost Collegas a.s., se sídlem v Brně, přijme do svého týmu kolegu či kolegyni na pracovní pozici Asistent/ka back office. Naše společnost dlouhodobě pomáhá lidem v oblasti osobních financí, kde jsme našim klientům velmi nápomocní a dopřáváme jim vysokou osobní péči. Zakládáme si na upřímnosti, příjemném pracovním prostředí v kancelář, ale i pravidelném... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Před 309 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: každodenní telefonická komunikace se zákazníky, plánování schůzek obchodníkům, administrativní podpora obchodního týmu, zpracování požadavků zákazníků, systémová podpora. Požadavky: práce na PC, dobrou znalost MS Office (hlavně Excel), p... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Asistent/ka v účetní kanceláři
Před 258 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
- vhodné i pro OZZ Výhodou nikoliv podmínkou je znalost účetnictví Náplň práce: o zpracování podkladů pro účetní o administrativní podpora a péče o klienty o příprava dokumentů pro klienty o komunikace s úřady, klienty o hlídání termínů Požadujeme: o samostatnost, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost za ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Administrativní pracovník - Back office
Před 259 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt E-MAILEM: jirina.stastna@vpbastro.cz Požadavky: znalost strojírenské výroby, praxe v oboru výhodou; znalost práce na PC, MS Office; řidičský průkaz skup. B; znalost anglického jazyka podmínkou - úroveň B1 Náplň práce: - Zajištění administrativy; Příprava dokumentů pro managment společnosti - Zpracování došlých objednávek; tvorba objednávek pro nákup - Navádění položek do interního ERP systému - Podpora pro oddělení nákupu a o... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Back Office specialisté na Hradě Vildštejn
Před 259 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Hrad Vildštejn, Pod Hradem 81, 351 34 Skalná. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno i na dohodu o provedení práce. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Ne nebo dle domluvy. Náplň práce: zajišťování a udržování interních dokumentů, archivace, organizace dat, fakturování, aktivní komunikace s interními a externími partnery hradu, odpovědnost za doručování informací, odpovídání na dotazy, monitorování a dodržování t... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Back Office specialisté na Hradě Vildštejn
Před 259 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Hrad Vildštejn, Pod Hradem 81, 351 34 Skalná. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno i na dohodu o provedení práce. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Ne nebo dle domluvy. Náplň práce: zajišťování a udržování interních dokumentů, archivace, organizace dat, fakturování, aktivní komunikace s interními a externími partnery hradu, odpovědnost za doručování informací, odpovídání na dotazy, monitorování a dodržování t... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Úředníci cestovních kanceláří a agentur
Před 266 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup možný ihned Hledáme prodejce do cestovní agentury v Rožnově p.Radh., požadujeme: organizační schopnosti, dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování, flexibilita, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, uživatelská znalost PC a práce s intern... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka managementu, obchodu a nákupu
Před 320 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nástup ihned. Pracovní poměr na dobu neurčitou. - práce s kancelářským balíkem Microsoft Office - administrativa nákupu a obchodu - komunikace s CZ a zahraničními obchodními partnery (angličtina nebo němčina) - organizace schůzek, výběrových řízení, obchodních cest aj. - zastupitel... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Všechny inzeráty