Hledáme asistentku pro RK

Prodáno
Moravskoslezský kraj
inzerát na práci: Hledáme asistentku pro naše makléřky,makléře na HPP nebo VPP Přijmeme Asistentku do naší firmy se sídlem na Bohumínské ulici, v Ostravě. Druh práce: brigáda, VPP postupně HPP. Naše firma se zabývá realitní činností-prodejí a pronájmy nemovitostí, developerských projektů, domů,bytů, pozemků. Spolupracujeme se zkušenými developery, investory, právníky, finančními poradci, odhadci, účetními, atd. Požadavky: - minim SŠ,(maturita) vzdělání - komunikační a organizační schopnosti, -řidič -znalost smluv obchodního (realitního) práva velkou výhodou. -znalost práce s PC a znalost vyhledávání na internetu. - spolehlivost, loajalita, -pečlivost, důslednost, -samostatnost a příjemné vystupování. -čistý trestní rejstřík Náplň práce: -Příprava popř. kontrola realitních smluv-zprostředkovatelských, rezervačních
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Hledáme řidiče C+E
Před 41 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Hledáme řidiče skupiny C+E - práce z Ostravy - od pondělí do pátku - přeprava zboží pro o... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
50 000
 Kč
Virtuální asistentka pro stavební firmy, správce nemovitostí
Před 41 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
🏗️ Virtuální asistentka pro stavební či správcovské firmy a řemeslníky, která Vám uvolní ruce a zklidní agendu Věřím, že pořádek v administrativě je základem každé stavby. Z tohoto důvodu bych Vám ráda nabídla své služby, mohu pro Vás zajistit všechny administrativní záležitosti – od jednání s úřady, přes vedení dokumentace, až po fakturaci. Vy se tak můžete naplno věnovat realizaci projektů a rozvoji svého podnikání. 🛠️ Co Vám mohu nabídnout: 📞 Dispečink a organizační podpora - Přijímání objednávek, případná koordinace pracovníků 📑 Příprava a vyřizování dokumentů - Pracovní, zápůjční, kupní a další smlouvy - Převody vozidel, lodí a jiného majetku - Změny v Obchodním rejstříku 🏗️ Inženýring a jednání s úřady - Pomoc s přípravou podkladů pro kolaudaci (bytové i nebytové prostory) - Pomoc s vyřizováním dokladů pro stavební povolení - Jednání s úřady a institucemi (ČEZ, Voda a kanalizace, Stavební úřad, Památkáři, Hygiena aj.) - Administrativa pro protlaky a přípojky – komunikace s ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Hledám práci jako údržbář (HPP) – Ostrava a okolí
Před 43 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Hledám uplatnění na hlavní pracovní poměr v oblasti údržby a technické správy – ideálně v kancelářských budovách, úřadech, školách nebo obchodních prostorách. � Co nabízím: Praxi v údržbě komerčních prostor (obchody, sklady, provozovny) Schopnost opravit vše, co nevyžaduje odborný zásah (např. nábytek, dveře, zámky, vypínače, světla, baterie, odpady, WC, vrata, ploty) Spolehlivost, samostatnost a efektivní řešení problémů 🚗 Další služby, které mohu zajistit: Údržba a provozní servis vozo... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka makléře
Před 45 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, dokončené SŠ vzdělání s maturitou, zodpovědnost a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC a MS Office, příjemné vystupování, pracovitost a loajalita, výhodou je praxe na obdobné pozici, případně na pozici realitního makléře, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič). Náplň práce: - pravomoci a zodpovědnosti, běžná administrativní agenda, správa firemních e-mailů, plánování diáře, korespondence, práce s kancelářskou technikou (tisk, kopírování, scan), kompletní starost o vybaven... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistentka / Backoffice – podpora obchodu a zákazníků
Před 45 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Věříme, že modulární výstavba je budoucnost, a proto roste i náš tým. Aktuálně hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á pomůže s každodenním chodem kanceláře, showroomu a zákaznické linky. Pokud rádi komunikujete, umíte si zorganizovat práci a chcete být oporou obchodnímu týmu, hledáme právě Vás. Co bude Vaší náplní práce: • telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky • podpora obchodního týmu – interní koordinace, příprava podkladů a dokumentů • řešení operativních a ad hoc úkolů dle aktuální potřeby • řešení dotazů a problémů zákazníků prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo chatu • péče o klienty při návštěvách showroomu (koordinace, příprava, doprovod) • kontrola a kompletace údajů z poptávek a podkladů pro výrobu • zajištění běžného chodu kanceláře (evidence, tisk, e-mailová agenda) • spolupráce na správě sociálních sítí (Facebook, Instagram) • pomoc s jednoduchými výstupy v Canva nebo ChatGPT Požadujeme: • příjemné a profesionální vystupování • výborné komunikační schopnosti... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ASISTENTKA
Před 46 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Hledáme kolegyni na pozici: Asistentka – telefonické domlouvání schůzek 📍 Praha – Holešovice (Marina Office Center) 🕘 Pracovní doba: 9:00–16:00 nebo dle domluvy 📄 Forma spolupráce: DPP / částečný úvazek 📆 Nástup: Ihned nebo dle dohody Náplň práce: Volání předem vytipovaným kontaktům Domlouvání schůzek pro obchodního manažera a pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Hledáme ASISTENTKU BETONÁRKY / FAKTURANTKU
Před 46 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Náplň práce: * Administrativní podpora provozu betonárky * Zpracování a vystavování faktur (příjemky, dodací listy, fakturace služeb) * Komunikace s odběrateli a dodavateli (e-mailem i telefonicky) * Práce s dokumentací a databázemi * Příležitostná výpomoc v provozu (např. koordinace zakázek, hlášení řidičům) Požadujeme: * SŠ vzdělání * Zkušenost ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
HLEDÁM PRÁCI NEBO BRIGÁDU V ADMINISTRATIVĚ
Před 48 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Dobrý den, hledám práci v administrativě, potažmo jako back office partner pro firmy, realitní kanceláře, advokáty apod. Mám spoustu volného času, ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Prodej bytu 3+1/B, OV, cca 80m2, ul. Staniční 1116/12, Plzeň
Před 48 dny - Plzeňský kraj - BAZOS
Jako přímý majitel (neplatíte provizi!) nabízíme k prodeji prostorný a světlý byt o dispozici 3+1 s balkónem a velkým sklepem, který se nachází v 1. patře cihlového bytového domu na adrese Staniční 12, Plzeň Doubravka. Velmi vhodné pro rodinu s dětmi - k dispozici je udržovaná zahrada se stolem a lavičkami ve vnitrobloku o ploše 681 m2 na kterou je vidět z oken v obývacím pokoji i kuchyně! Dle prohlášení vlastníka je plocha bytu vč. příslušenství 72,31 m2, balkón 1,22 m2 a sklep 5,80 m2, podíl na společných částech domu a zahradě je 78,11. Jednotka disponuje třemi pokoji - každý se samostatným vstupem z předsíně, kuchyni s kuchyňskou linkou včetně spotřebičů (kromě myčky), koupelnu s vanou, samostatné WC a praktickou komoru. K bytu náleží nadstandardně prostorný sklep v suterénu domu o velikosti 5,80 m2. Součástí prodeje je i podíl na zahradě o evidované výměře 681 m2. ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
5 250 000
 Kč
Hledam praci
Před 70 dny - HYPERINZERCE
Dobry den, hledam praci v administrativě . Mam praxi jako asistentka a take pres deset let v call centr... (více v detailu)
30 000
 Kč
Nákupčí zemědělských komodit
Před 461 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Nákupčí zemědělských komodit Společnost Oilseed s.r.o. je jedna z největších obchodních firem zabývající se obchodem s ořechy, suchými plody a semeny v České Republice s vlastní produkcí. Zabýváme se mezinárodním velkoobchodním prodejem potravinářských a zemědělských komodit. Mezi hlavní produkty patří mák, pistácie, piniové ořechy, sušené meruňky atd. Výkon práce na centrále v Praze nebo ve zpracovatelském závodě (okres Nymburk) příp. Home Office. Náplň práce : o Telefonická a osobní komunikace při udržování vztahů se stávajícími obchodními partnery (zemědělci a farmy) o Vyhledávání a kontaktování nových zemědělců a farem (oblast Čechy) o Komunikace s agronomy, sběr informací pro následné výstupy tykající se uzavíraní dlouhodobých kontraktů (futures) o Zabezpečení nákupního plánu máku, uzavírání běžných i dlouhodobých kontraktů o Vyjednává... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Sales Lead Manager
Před 324 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Náplní vaší práce bude péče o stávající klienty, posílení vztahů s klíčovými zákazníky a v neposlední řadě také akvizice nových zákazníků. K dispozici budete mít podporu produktového oddělení, se kterým budete spolupracovat na tvorbě obchodn... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Obchodně-technický vedoucí / projektový manažer
Před 499 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která se řadí mezi největší prodejce na distribučním poli v oblasti kompletní průmyslové vratové techniky v ČR, hledáme kandidáta na pozici Obchodně-technický vedoucí, projektový manažer. Náplň práce: Vedení týmu obchodních zástupců a úzká spolupráce s obchodním ředitelem a jednatelem společnosti, Manažerská, organizační činnost – součinnost s vedením společnosti v rámci supervize ekonomiky společnosti, kontrola průběh zpracovávání zadané práce a plnění celkového plánu, Uzavírat obchodní smlouvy s klíčovými zákazníky, Do nabídek a smluv navrhovat správná technická řešení našich výrobků, Komunikace s architekty a projektanty (navrhování technických řešení při tvorbě projektů, plánování celého projektu a rozdělení na dílčí úkoly), Spolupráce na přípravě a realizaci staveb (bytové komplexy, komerční prostor), Zodpovědnost za dodržení termínů a finančních limitů proje... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Obchodní referent/ka
Před 325 dny - ANNONCE
kontakt e-mailem nebo telefonicky od 8:00 - 16:00 hodin. Aktuálně hledáme obchodní/ho referenta/ku na HPP, kterého baví komunikovat s klienty, rád se učí a nebojí se výzev. Zajímá tě svět IT a online marketingu a chceš se uplatnit v rámci back office obchodu v tomto oboru? Pak je to práce přesně pro tebe. Co bys měl/a umět: o jsi komunikativní, asertivní, svědomitý/á a umíš si správně nastavit priority o rád/a se učíš, jsi aktivní a máš rád/a výzvy o máš zkušenosti s ovládáním běžných systémů jako CRM, e-mail, dokumenty, prezentace atd. Co bude náplní tvé práce: o pravidelná telefonická a e-mailová komunikace s pestrou škálou stávajících klientů o dlouhodobá péče o stávající zákazníky a jejich kontinuální rozvoj pod řízením obchodníka naší firmy o admin... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 315 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Novotný Pavel Ing. CSc, tel.: +420 603460480, e-mail: semic@semic.cz Požadavky: -SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru) -praxe v účetnictví a na obdobné pozici podmínkou -kompletní znalost podvojného účetnictví a platné české účetní legislativy s důrazem na zákon o DPH a zákon o daních z příjmů -znalost práce s PC (MS Office, internet, účetní SW) -pečlivost, zaměření na detail -samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, přesnost, učenlivost, loajalita -schopnost týmové spolupráce, ochota pomoci v případě potřeby -nástup: dohodou -práce v sídle firmy Praha 13 - Hůrka (metroB). Náplň práce: -práce s odběratelskými fakturami, popř. dobropisů, zaúčtování, upomínky -práce s dodavatelskými fakturami -evidence a účtování pokladny, banky (tvorba platebních příkazů)... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obchodní ředitel/ředitelka staveb
Před 414 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Přijmeme do rozvíjející společnosti Obchodní ředitel - stavby Náplň práce: - jednání s investory - plánování zakázek - nové obchodní příležitosti - rozvoj společnosti - reporty - práce v CRM Požadujeme: - flexibili... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Hledám asistentku
Před 323 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hledám ženu, slečnu z celé ČR, je jedno odkud jsi. Důležité je že jsi flexibilní, sympatická, aspoň trošku hezká. Hledám asistentku ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Firemní právník/čka
Před 373 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Hlavní náplň práce: Jde především o oblast pracovního práva (směrem k našim zaměstnancům), obchodního práva (smlouvy s klienty a dodavateli) a o oblast veřejných zakázek, kterých se hojně účastníme. Vedle toho oceníme, když se budete orientovat v nových povinnostech, které mohou na firmu padnout (např. jako když se zavádělo GDPR) a když ve spolupráci s naším ekonomickým a personálním oddělením pohlídáte plnění všech povinností, které máme z různých zákonů a vyhlášek. Nemusíte všechno řešit sám/sama, na konkrétní činnosti můžeme využít dodavatele, např. specializované právní kanceláře, se kterými již mnohdy spolupracujeme, ale čekáme, že to náš právník bude koordinovat a minimálně nás upozorňovat na nové povinnosti. V běžné agendě dominují kontroly a příprava smluv (obchodních, pracovních), příprava dotazů na Zadavatel... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Odborní pracovníci v oblasti správy průmyslu a dopravy
Před 505 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Čermák Ladislav, e-mail: ladislav.cermak@3dees.cz Hledáme nového kolegu, který bude schopen zvládnout širokou škálu úkolů a podporovat naše obchodní týmy v různých oblastech. Nabízíme pestrou práci a velkou samostatnost. Naše týmy se zabývají prodejem průmyslových řešení pro aditivní výrobu. Dále nabízíme služby zakázkové aditivní výroby. Působíme na trzích v Česku, Slovensku a na Ukrajině. Plánuje expanzi na další vhodné trhy. Náplň práce • Zajištění kompletní personální agendy společnosti • Interní účetní podpora: Fakturace, zpracování přijatých faktur, příprava dokladů, komunikace s externí účetní, vedení pokladny, zpracování mezd a personální agendy, vymáhání pohledávek, evidence smluv a dalších dokumentů. • Administrace interních dotačních projektů: vedení evidence podkladů projektů, účast na pravidelných projektových poradách, sledování důležitých termínů v realizovaných a připravovaných projektech. • Prodejní podpora: komunikace s dodavateli, reakce na dotazy klientů na webu, zá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Asistentka vedoucí úklidové služby - poloviční úvazek
Před 547 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pro naši pobočku v Napajedlech hledáme asistentku vedoucí úklidové služby. Poloviční úvazek 4 hodiny denně, místo je vyhrazeno pro osobu se zdravotním postižením. Místem výkonu práce je: Dr. Beneše 1680, Napajedla. Náplň práce: administrativní práce, vyřizování telefonů, vyřizování na úřadech. Požadavky: komunikační a organizační schopnosti, pozitivní přístup, znalost MS... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Sales Lead Manager
Před 324 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KONTAKT - tel.: 602 169 141, e-mail: matyasova@allium.cz Náplní vaší práce bude péče o stávající klienty, posílení vztahů s klíčovými zákazníky a v neposlední řadě také akvizice nových zákazníků. K dispozici budete mít podporu produktového oddělení, se kterým budete sp... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní asistent/ka
Před 325 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Hledáme schopnou a dynamickou posilu (administrativního asistenta/asistentku), která se stane součástí našeho týmu v mladé a prosperující firmě v technologickém oboru. Vaším úkolem bude: o Správa emailové komunikace: Udržování pořádku v emailové schránce, efektivní a profesionální komunikace s klienty a obchodními partnery. o Práce v CRM systému: Zadávání dat, sledování klientů a správa obchodních případů. o Dohled nad firemními procesy: Monitorování a optimalizace procesů ve firmě pro zajištění hladkého průběhu operací. o Vyplňování smluv a dokumentů: Příprava a administrace smluvní dokumentace. o Správa sociálních sítí: Tvorba a sdílení obsahu, správa firemních profilů na sociálních sítích. o Telefonická komunikace: Přijímání telefonátů, zajištění kvalitního servisu pro klienty. Požadujeme: o Systematický přístup a zodpovědnos... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA ZEMSKÉHO ŘEDITELE
Před 376 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Jste rádi v kontaktu s lidmi a baví Vás obchod? Zajímá Vás obor financí? Buďte součástí našeho týmu a pomáhejte lidem zajistit jejich finanční budoucnost. Přidat se k nám můžete i bez letité praxe v oboru. Náplň práce: Pomáhat klientům orientovat se v rodinných financích a hledat pro ně optimální řešení. Vycházíme ze skutečných potřeb a požadavků klientů. Tvorba cenových nabídek a kalkulací pro klienty. Příprava smluv a dokumentů. Vytváření vlastního portfolia klientů. Rozvoj obchodních vztahů u nových klientů a péče o stávající klientelu. Vedení obchodních jednání, vytváření nabídek a uzavírání smluv. Požadujeme: Středoškolské v... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK
Před 352 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: komunikace se zákazníky - uzavírání obchodních smluv a objednávek, realizace reklamních kampaní, akvizice nových zákazníků, organizace práce, zpracovávání podkladů pro mzdy, práce s Excelem, aktualizace webových stránek Místo výkonu práce: České Budějovice Měsíční mzda: základ 30 000... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Hledáme Obchodníka do Prahy – Zkušenosti nejsou podmínkou!
Před 296 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Jsi komunikativní, energický a máš vášeň pro obchod? Chceš získat cenné zkušenosti a růst? Přidej se k nám! Co bude tvou náplní práce? Akvizice nových klientů i péče o stávající zákazníky, Budování vlastního portfolia klientů a dlouhodobých obchodních vztahů, Prezentace a prodej naší služby – jak na osobních, tak na online schůzkách, Spolupráce s týmem zkušených obchodníků, kteří tě kompletně zaškolí a podpoří ve tvém růstu. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Bu... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Všechny inzeráty