BMW R 1150 GS Adventure
BMW R 1150 GS Adventure, rok 2002, ABS bez posilovače.
Najeto cca 130 tis.
Dovoz ze Švýcarska v roce 2015 od prvního majitele při 90 tis. km.
Ve 122tis. velký servis u Čechiho z Pitína (jeden ze 4 nej borců na GS v ČR).
Kontrola Kardanu, spojky, preventivní výměna gufer, kabeláže Halu, seřízené, Chip Stage 15 (citelně zvýšený výkon od 4000ot.) a KN filtr, výměna oleje/gufer v teleskopech a řemen altíku, výměna spojkové a brzdové kapaliny. Původní orig. chip k motorce mám.
Olej v motoru, převodovce a kardanu měněn každý rok po cca 5000km, palivový filtr a hadičky preventivně měněny ve 100 tis.
Brzdové kotouče vpředu i vzadu cajk (od Tondy Zely, kde bere i Sršeň)
Modifikace ABS z GS-fóra - super věc, kdy se ABS aktivuje až po ustálení napětí na alternátoru po startu (ochrana celého systému) a zároveň mohu kdykoliv za jízdy vypínačem na řidítkách ABS vypnout a k zapnutí opět vypínačem stačí zpomalit na cca 5 km/h.
Mnoho funkčních doplňků: hliníkový kryt chladiče, světel, kataliz... (více v detailu)