Administrativní asistentka

Prodáno
Jihočeský kraj
Dobrý den Hledáme šikovnou administrativní asistentku/sekretářku která zvládne kancelářskou agendu a ráda komunikuje. Co nabízíme: práce kousek od Č.K (Kájov) Platové ohodnocení 40tis. Čistého Přídavky na oběd Služební
Jihočeský kraj
40 000
 Kč

Podobné inzeráty

PROVOZNÍ ASISTENT / ASISTENTKA PRO VOZY LEXUS
Před 27 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - každodenní komunikace se zákazníky, administrativní podpora prodeje vozů, vedení samostatné pokladny, komunikace s ekonomickým oddělením, péče o zázemí autosalonu, dobrá úroveň práce s PC POŽADAVKY : - minimálně SŠ vzdělání - reprezentativní a komunikativní vystupování - profesionální přístup k pracovním povinnostem - řidičské oprávnění sk. B - praxe na obdobné pozici výhodou NABÍ... (více v detailu)
Neuvedeno
MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ A PERSONALISTA/KA, ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 33 dny - AVIZO_CZ
KO: Tyburcová Radka, tel.: 728 247 638, e-mail: tyburcova@pam-ucto.cz Praxe v oboru mzdové a personální agendy min. 2 roky. Znalost odměňování platem a programu Vema výhodou. Stravenkový paušál, 5 týdnů dovole... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník / pracovnice - vedení týmu
Před 33 dny - AVIZO_CZ
Soudní exekutor, JUDr. Ondřej Mareš, LL.M., EÚ Litoměřice, přijme vhodného uchazeče na pozici vedoucího pracovníka v administrativě, který po zaškolení povede tým pracovníků svěřeného oddělení úřadu. Náplň práce: administrativní práce v programu soudního exekutora, vedení menšího (cca pětičlenného) týmu pracovníků - plánování a kontrola odvedené práce zaměstnanců na svěřeném oddělení, motivace týmu i v náročnějších situacích, kontrola provozních procesů a denních činností. Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, zkušenosti v administrativě a s vedením týmu, schopnost rozv... (více v detailu)
Neuvedeno
Virtuální asistentka pro stavební firmy, správce nemovitostí
Před 32 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
🏗️ Virtuální asistentka pro stavební či správcovské firmy a řemeslníky, která Vám uvolní ruce a zklidní agendu Věřím, že pořádek v administrativě je základem každé stavby. Z tohoto důvodu bych Vám ráda nabídla své služby, mohu pro Vás zajistit všechny administrativní záležitosti – od jednání s úřady, přes vedení dokumentace, až po fakturaci. Vy se tak můžete naplno věnovat realizaci projektů a rozvoji svého podnikání. 🛠️ Co Vám mohu nabídnout: 📞 Dispečink a organizační podpora - Přijímání objednávek, případná koordinace pracovníků 📑 Příprava a vyřizování dokumentů - Pracovní, zápůjční, kupní a další smlouvy - Převody vozidel, lodí a jiného majetku - Změny v Obchodním rejstříku 🏗️ Inženýring a jednání s úřady - Pomoc s přípravou podkladů pro kolaudaci (bytové i nebytové prostory) - Pomoc s vyřizováním dokladů pro stavební povolení - Jednání s úřady a institucemi (ČEZ, Voda a kanalizace, Stavební úřad, Památkáři, Hygiena aj.) - Administrativa pro protlaky a přípojky – komunikace s ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka zákaznického oddělení
Před 34 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Nákup, prodej, poptávky sortimentu, zajišťování dopravy, vedení agendy spojené s nákupem, prodejem, spolupráce s obchodním zástupcem. Minimálně SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo strojírenského směru. Pokročilá znalost práce s MS Office (především Excel) Anglick... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidič plachtové dodávky (VNITRO) HPP/IČO aktuální
Před 34 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Příjmu řidiče skup. B na plachtovou dodávku Renault Master 10Pal, vozidlo je vybaveno spací nástavbou, klimatizací, nezávislým topením, rádiem s BT a dalším. nabízíme: -možnost práce na HPP nebo DPP (dohoda jista) -vlastní vozidlo, možnost parkování v místě bydliště (okolí 200km od Brna) -příspěvek na telefon -nonstop dispečink -osobní přístup -možnost zajímavého finančního ohodnocení po zaškolení -možnost záloh na mzdu -vždy volné víkendy (turnus PO-PÁ) požadujeme: - ŘP ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
28 500
 Kč
ŘIDIČ KAMIONU /ČESKO, SLOVENSKO
Před 34 dny - Kraj Vysočina - BAZOS
ŘIDIČ KAMIONU /ČESKO, SLOVENSKO - Přijmeme mezi sebe šikovného kolegu s bydlištěm v Moravských Budějovicích a okolí do 70 km. V případě bydliště na trase - Jihlava - Velké Meziříčí - Brno - to vychází i s občasným pauzovaním doma. Pracovní dny PO - PÁ, víkendy volné. Rádi bychom přivítali samostatného kolegu, pouze na dlouhodobou spolupráci. Milovníka kamionů se zájmem o čistotu svěřeného majetku a slušným chováním ke kolegům a zákazníkům. Máme chuť do práce a kladný přístup, to stejné taky očekáváme. Co požadujeme? -Řidičské oprávnění C+E -Profesní průkaz a zdravotní způsobilost -Digitální kartu řidiče -... (více v detailu)
Kraj Vysočina
45 000
 Kč
OBSLUHA NÁPOJOVÉHO CENTRA ZLATO MARKET - PRODAVAČ/-KA
Před 36 dny - AVIZO_CZ
Stručné životopisy s kontaktními údaji zasílejte na e-mail: obchod@zlatovar.cz K úkolům "Obsluhy" zákazníků v Nápojovém centru ZLATO Marketu patří: prodej v samoobslužné prodejně převážně sudového a lahvového piva, lihovin, vína, nealko a ostatních nápojů, markování na pokladně, vybalování a doplňování zboží, úklid prodejny, třídění prázdných obalů, výdej a příjem výčepních zařízení zákazníkům, jejich evidence, součástí je i administrativní práce-převodky v systému, tvorba akčních položek cen v letáku, práce na FB. Pracovní ... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistentka / Backoffice – podpora obchodu a zákazníků
Před 37 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Věříme, že modulární výstavba je budoucnost, a proto roste i náš tým. Aktuálně hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á pomůže s každodenním chodem kanceláře, showroomu a zákaznické linky. Pokud rádi komunikujete, umíte si zorganizovat práci a chcete být oporou obchodnímu týmu, hledáme právě Vás. Co bude Vaší náplní práce: • telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky • podpora obchodního týmu – interní koordinace, příprava podkladů a dokumentů • řešení operativních a ad hoc úkolů dle aktuální potřeby • řešení dotazů a problémů zákazníků prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo chatu • péče o klienty při návštěvách showroomu (koordinace, příprava, doprovod) • kontrola a kompletace údajů z poptávek a podkladů pro výrobu • zajištění běžného chodu kanceláře (evidence, tisk, e-mailová agenda) • spolupráce na správě sociálních sítí (Facebook, Instagram) • pomoc s jednoduchými výstupy v Canva nebo ChatGPT Požadujeme: • příjemné a profesionální vystupování • výborné komunikační schopnosti... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ASISTENTKA
Před 38 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Hledáme kolegyni na pozici: Asistentka – telefonické domlouvání schůzek 📍 Praha – Holešovice (Marina Office Center) 🕘 Pracovní doba: 9:00–16:00 nebo dle domluvy 📄 Forma spolupráce: DPP / částečný úvazek 📆 Nástup: Ihned nebo dle dohody Náplň práce: Volání předem vytipovaným kontaktům Domlouvání schůzek pro obchodního manažera a pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Hledáme ASISTENTKU BETONÁRKY / FAKTURANTKU
Před 38 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Náplň práce: * Administrativní podpora provozu betonárky * Zpracování a vystavování faktur (příjemky, dodací listy, fakturace služeb) * Komunikace s odběrateli a dodavateli (e-mailem i telefonicky) * Práce s dokumentací a databázemi * Příležitostná výpomoc v provozu (např. koordinace zakázek, hlášení řidičům) Požadujeme: * SŠ vzdělání * Zkušenost ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka personálního oddělení s ambicí stát se personali
Před 39 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Máte zkušenosti z pozice personální asistentky či asistenta, ale cítíte, že byste rádi v kariéře postoupili dál? U nás dostanete prostor stát se personalistkou/personalistou. Naše pražská pobočka hledá novou kolegyni nebo kolegu, kteří už zvládají běžnou personální administrativu a evidenci, ale chtějí časem převzít odpovědnost za samostatné HR činnosti. Kolegyňka odchází na mateřskou a čeká na svého/ji nástupce/kyni, který/á nebude jen „do počtu“, ale skutečně se chce v personalistice rozvíjet. Co Vás čeká: zajištění a koordinace náboru zaměstnanců zadávání a správa inzerce, komunikace s uchazeči organizace pohovorů, spolupráce s vedením vedení osobních složek a personální administrativa pomoc při nástupech a adaptaci nových kolegů možnost postupně přebírat samostatné HR úkoly a agendy Koho hledáme: člověka se zkušeností na pozici personální asistentky/asistenta někoho, kdo zvládá administrativu, evidenci a základní HR agendu kolegu/ko... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Klempíř/vedoucí skladu/dělník ve výrobě
Před 40 dny - Karlovarský kraj - BAZOS
Sháníme schopného a spolehlivého kolegu k nám do firmy na novou provozovnu. Jsme rodinná firma. Náplň práce bude v uspořádání a vedení skladu, obsluha VZV, obsluha CNC strojů, výroba klempířských prvků na střechy, výdej zboží, nakládání/vykládání zboží, údržba strojů. Pracoviště v městě Toužim Nástup: červenec/srpen Podmínky: - Zkušenost v klempířském oboru a s pracemi na střechách - Řidičský průkaz min. sk B - Spolehlivost - Schopnost učit se novým věcem - Trestní bezúhonnost - minimální dosažené vzdělání: výuční list - Práce o víkendech (po domluvě) - Reprezentativní vystupování Výhody: - Řidičský průkaz B+E, C, C+E - Řidičský průkaz na VZV - Strojírenské vzdělání - Praxe v ježdění s dodávkou Co nabíz... (více v detailu)
Karlovarský kraj
40 000
 Kč
Hledáme řidiče C
Před 41 dny - Královéhradecký kraj - BAZOS
Hledáme řidiče skupiny C pro každodenní rozvoz zboží po Královéhradeckém kraji. Nakládka každý den v HK, 8 - 15 rozvozových míst. Požadujeme: Řidičský průkaz skupiny C, profesní průkaz, karta do tachografu, zodpovědnos... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
39 000
 Kč
Hledáme řidiče C
Před 41 dny - Královéhradecký kraj - BAZOS
Hledáme řidiče skupiny C pro každodenní rozvoz materiálu po Královéhradeckém kraji. Nakládka každý den v HK, 4 - 8 rozvozových míst (není to PPL a podobné...) Požadujeme: Řidičský průkaz skupiny C, profesní průkaz, karta do tachografu... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
34 000
 Kč
Všeobecná sestra
Před 565 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt: Kuchyňová Kateřina, e-mail: katerina.kuchynova@zuusti.cz Náplň práce Provádění všech typů očkování (na vyžádání, zvláštní, mimořádné a další) Odběry krve a biologického materiálu Práce s klientem poradny, poradenství HIV/AIDS, účast na primární prevenci Příslušná administrativní agenda v ordinaci Požadujeme Odbornou způsobilost k výkonu povolání všeobecné sestry dle § 5 zákona č. 96/2004 Sb. v platném znění Uživatelskou znalost práce na PC - Word, Excel Zdravotní způsobilost a b... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 316 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Směnnost: Dvousměnný provoz (ranní/ odpolední) Pracovní úvazek: Zkrácený (4-6 hodin, nebo plný) Pracovněprávní vztah: Hlavní pracovní poměr Pracovní poměr: Září 2024 Mzdové rozpětí: 15 000 - 25 000,- Kč/ 6-8 hod. denně Vhodné pro: Vhodné pro osoby se zdravotním hendikepem Náplň práce: Vystavování dodacích listů, faktur a pokladních dokladů. Evidence zakázek. Komunikace se zákazníky. Personální evidence. Evidence skladových zásob. Plánování provozu prádelny. Požadavky: Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání. Znalost práce s Microsoft Office na vysoké úrovni (znalost Excelu je nutností) Příjemné vystupování. ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník / pracovnice
Před 1174 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplní pozice je administrativní práce v naší kanceláři, vyžadována je schopnost komunikace s korejskými kolegy jak zdejšími, tak ve společnostech v Korejské republice, se kterými spolupracujeme. Jazyky: korejština (plynně), angličtina (středně pokročilý/á), řidičský průkaz skupiny B... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Obchodní referent/ka pro internetové obchody
Před 340 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
O nás: Hledáme zkušeného a zodpovědného Obchodního referenta/ku pro internetové obchody, který/á se přidá k našemu týmu! Pokud se zajímáte o svět online obchodování, máte rádi excel a rozumíte si s čísly, pracujete systematicky, máte analytické myšlení a vidíte věci v širších souvislostech, řekli byste o sobě, že máte obchodního ducha a baví Vás komunikace, pak hledáme právě Vás! Rádi bychom Vám nabídli možnost stát se členem našeho týmu! Jsme BRAVSON GROUP s.r.o., přední český dodavatel chovatelských potřeb pro drůbež, který nabízí také mnoho jiných zajímavých produktů v našem portfoliu, přesvědčte se sami na www.bravson.cz. Co bude náplní Vaší práce? • Komunikace se zákazníky a dodavateli: Budete komunikovat s našimi zákazníky i zahraničními dodavateli • Analýza prodejů a správa zásob: Budete analyzovat prodeje zboží, hlídat skladovou dostupnost a tvořit objednávky zásob • Řízení logistických procesů: Budete zajišťovat logistické procesy spojené s dodávkami zboží od našich dodava... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE
Před 352 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Jednosměnný provoz s pružnou pracovní dobou. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky či uchazeče/uchazečky bez praxe.. Náplň práce: zpracování a zadávání dat do systému, koordinace a řízení skladových zásob, plánování a zpracování objednávek, monitoring a správa dodavatelů, komunikace a spolupráce s dodavateli, nákup propagačních předmětů, úzká spolupráce s nákupním a obchodním oddělením Požadavk... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 1174 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
- zpracování objednávek, komunikace se zákazníky a přepravci, administrativní činnost, řešení reklamací, schopnost řešit věci samostatně, práce na PC - jednoduchá účetn... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci obchodního oddělení
Před 518 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kadlecová Monika, tel.: 773 621 001, e-mail: personalni@papera.cz Co u nás budete dělat? " budete součástí obchodního týmu a svojí prací ho budete podporovat " pomůžete s nabídkami zboží " budete sledovat plnění stanovených plánů a s ostatními kolegy v týmu hledat cesty, jak jich dosáhnout " komunikovat se zákazníky a spolupracovat s odděleními napříč firmou " zpracovávat požadavky spojené s činností obchodního týmu " budete odpovídat za správnost údajů v systému, analýzy dat, CRM systém, pohledávky Co musíte znát, mít a umět? " příjemné vystupování a skvělé komunikační dovednosti " být pečlivá/ý a zodpovědná/ý, umět si pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní zaměstnanec - Cestní přeprava (Administrative Analyst - Road Transportation)
Před 744 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Zollinger Vera, tel.: +420 608 994 749 Pondělí-pátek: 9:00-17:00, e-mail: vera.zollinger@xpo.com Požadavky na uchazeče: Předchozí zkušenost v logistice, v oblasti řešení reklamací, škod Skvělé komunikační a organizační dovednosti Proaktivní a dynamická osobnost Silná motivace a chuť pracovat v logistice a přepravě ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce chráněné dílny
Před 489 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativní praocvnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na zkrácený úvazek. Jaká bude vaše pracovní náplň: Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny. Tvorba skladových dokladů. Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.). Práce s interním systémem. Co čekáme: Schopnost rychle a efektivně řešit problémy. Jednání s lidmi na dobré úrovni. Samostatnost a logické myšlení. Ochota vzdělávat se a učit novým věcem. Dobrá znalost programů Microsoft Office. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: Jsme stabilní a úspěšná společnost, ta... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Obchodně-technický referent/ka - Liberec
Před 368 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
O nás Jsme Caster design. Experti na promyšlené využití prostoru. Navrhujeme a vyrábíme komplexní nábytkové vybavení interiérů na míru a unikátní patrové a zavěšené postele. Navrhujeme a realizujeme celé byty a apartmány, dětské pokojíčky, ložnice a obývací pokoje, kuchyně, předsíně i šatny. Plníme našim klientům jejich sny o bydlení. Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á bude našim klientům poskytovat perfektní servis a zajistí, aby výroba vždy měla to, co potřebuje. Co budete mít na starost: kompletní servis klientům, denní komunikaci po emailu a telefonu přípravu cenových nabídek ve spolupráci s designéry a výrobou budete spolupracovat na obsluze e-shopu a marketingových aktivitách veškerou agendu spojenou s nákupem a prodejem přidělených komodit – komunikaci s dodavateli, nákup a evidenci materiálu přípravu výrobních příkazů a veškerých podkladů potřebných pro výrobu analýzu ziskovosti zakázek – evidenci nákladů k jednotlivým projektům optimalizaci skladových zásob materiálu... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Všechny inzeráty