Proč externí spolupráce se mnou

Před 4 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Nabídka Dobrý den, dovoluji si Vám nabídnout své profesionální služby v oblasti administrativy, účetnictví a řízení zaměstnanců, které poskytuji externě na základě živnostenského oprávnění. Díky svým letitým zkušenostem nabízím široké spektrum služeb, které mohou zjednodušit a zefektivnit chod Vaší firmy. Co Vám mohu nabídnout: Komplexní administrativní služby: Vystavování faktur, podklady pro mzdy, vytvoření mezd. Přihlášení/odhlášení zaměstnanců, zpracování kontrolního hlášení a měsíční DPH. Zpracování dotačních programů z ÚP a MPSV, včetně podkladů pro De Minimis a náhradní plnění. Zajištění podkladů pro mzdové příspěvky, vylučovací dny a zaměstnanecké benefity. Podpora v oblasti veřejných zakázek a certifikací: Kompletní zpracování veřejných zakázek pro státní i soukromé instituce. Zajiště... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
11 111
 Kč

Podobné inzeráty

Mzdová účetní
Přidáno včera - Hlavní město Praha - BAZOS
Hledáme účetní na dlouhodobou spolupráci pro české s.r.o.(plátci DPH). Roční obrat do 50 mil. Kč, cca 50 zaměstnanců, do 100 faktur měsíčně. Požadujeme: Zpracování faktur přijatých i vydaných, bankovních výpisů i pokladních dokladů, zpracování mezd, ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Mzdový/á účetní - Strakonice, Jihočeský kraj
Přidáno včera - Jihočeský kraj - BAZOS
Hledáme mzdovou účetní na dlouhodobou spolupráci pro české s.r.o. (plátci DPH). Roční obrat do 50 mil. Kč, cca 50 zaměstnanců, do 100 faktur měsíčně. Požadujeme: Zpracování faktur přijatých i vydaných, bankovních výpisů i pokladních dokladů, zpracování m... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Finanční účetní
Před 8 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - Vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními (interními) předpisy účetní jednotky. - Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence. - Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (např. účtování závazků, pohledávek, materiálových fa, opravných daňových dokladů, zálohových fa, interních dokladů atd.) - Zpracování DPH, KH, SH a povinných hlášení (INTRASTAT) a statistik. - Vedení pokladní knihy včetně vystavování účetních dokladů o příjmech a výdajích peněžních prostředků, a to i v cizí měně. - Sestavování měsíčního finančního plánu, podpora a příprava podkladů. - Spolupráce na přípravě měsíčních a ročních závěrek, podpora při provádění inventur majetku, rozpracované výroby a zásob, příprava podkladů pro audit, komunikace s audi... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí sociální služby
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • organizuje a řídí poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a chod Centra pomoci pro rodiny s dětmi v souladu se zákonem o sociálních službách v aktuálním znění a příslušnou prováděcí vyhláškou v aktuálním znění a ostatními právními normami souvisejícími (i vnitřními předpisy) s provozem služby – organizace, • odpovídá za činnost týmu sociálních pracovníků při poskytování činností sociálně aktivizační služby pro rodinu s dětmi (SASRD), • poskytuje základní i odborného sociálního poradenství pro zájemce, uživatele a jejich rodinné příslušníky, • se zájemci o službu sjednává smlouvu o poskytování sociální služby a zpracovává další dokumentaci pro poskytování služby (SASRD), • schvaluje a kontroluje individuální plány a jejich revize pro poskytování sociální služby (SASRD), • odpovídá za řádné vedení dokumentace související se sociální službou a dokumentací klientů • podílí se na aktualizaci vnitřních pravidel, standardů kvality služby a auditech souvisejíc... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní služby
Před 11 dny - Pardubický kraj - BAZOS
Dobrý den, Ráda bych vám nabídla své účetní služby. Uvědomuji si, že váš čas i vaše energie, kterou vkládáte do svého podnikání jsou drahocenné. Díky spolupráci se mnou a vaší důvěře ohledně odborných účetních službách, můžete mít více času a klidu potřebný k soustředění se na nejdůležitější aspekty, jak vašeho osobního, tak i podnikatelského života. Neustále sleduji aktuální vývoj, daňové a účetní legislativy. Jestli se rozhodnete využívat mé služby, můžete se spolehnout na zodpovědné a přesné vedení. Snažím se vyjít potřebám každého svého klienta. A to vše navíc online bez zbytečného zdržování. Budu se snažit vám být kdykoliv po r... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
obchodník
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického nebo strojírenského zaměření • Praxe v oblasti obchodu alespoň 5 let • ŘP sk. B – aktivní řidič • Výborné komunikační a prezentační dovednosti • Velmi dobrá znalost PC (Excel, PowerPoint, Word) • AJ nebo NJ na komunikativní úrovni Pracovní náplň: • Zodpovědnost za poptávkové a nabídkové řízení ve svěřené oblasti obchodu • Vyhledávání nových obchodních příležitostí • Zodpovědnost za jednotlivé zakázky • Organizace přezkoumání smluv dodaných zákazníkem, kontrola požadavků odpovídající nabí... (více v detailu)
Neuvedeno
Nové projekty - novostavby
Před 16 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Moderní apartmány v oblasti Alicante Nabízíme nové apartmány v prestižních lokalitách oblasti Alicante, ideální pro ty, kdo hledají vysokou kvalitu a pohodlí. Tyto nemovitosti splňují nejvyšší standardy a poskytují jedinečnou příležitost bydlet v blízkosti pláží, služeb a zázemí pro volný čas. Klíčové vlastnosti: • Moderní design a kvalitní materiály. • Skvělá dostupnost: Letiště Alicante pouhých 40 minut autem. • Strategická poloha v blízkosti všech potřebných služeb. • Perfektní kombinace klidu a dostupnosti k místním atrakcím. Pro více informací nebo sjednání prohlídky nás neváhejte kontaktovat. Tyto nemovitosti jsou výjimečnou investiční příležitostí i ide... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
služby ostrahy majetku, osob a nemovitostí
Před 45 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
služby ostrahy majetku, osob a nemovitostí Dobrý den, rád bych nabídnul profesionální služby v oblasti ostrahy majetku, osob, nemovitostí a pozemků. Specializuji se na komplexní bezpečnostní řešení pro firmy, jednotlivce i instituce. Nabízím: Ostraha osob: Poskytování ochrany VIP osob, doprovod při veřejných vystoupeních, na cestách nebo v případě zvýšeného nebezpečí. Ostraha nemovitostí a pozemků: Zajištění a monitoring nemovitostí a pozemků proti nelegálnímu vniknutí, vandalismu, krádežím nebo jiným rizikům. Ostraha může zahrnovat jak pravidelné kontroly, tak i dlouhodobý monitoring. Ostraha majetku: Komplexní ostraha firemních prostor, obchodů, skladů a dalších objektů s využitím moderních bezpečnostních technologií, včetně kamerový... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Technolog výroby
Před 64 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Zajištění a organizování technologické přípravy výroby Zpracování technologické dokumentace Připrava a návrhy nových technologických postupů Optimalizace využití technických prostředků a materiálů Kontrola stavu řídícího systému, měřících, kontrolních a signal... (více v detailu)
Středočeský kraj
40 000
 Kč
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 225 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 291 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Konstruktér s AJ/NJ, nástup možný ihned (48 - 58.000 Kč)
Před 352 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Jsme společnost realizující zakázky v oblasti strojírenství. Pro rozšíření týmu našich odborníků hledáme konstruktéra. Jsi konstruktér a zajímá Tě práce, která je komplexně provázána i s výrobou? Nejsme korporát - u nás je přátelská atmosféra samozřejmostí !!! Dej o sobě vědět . Z Brna je to k nám 20 min. :-) - přispíváme na dojížděn... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 405 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 186 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Technologové osobní dopravy
Před 589 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup možný IHNED Místo výkonu práce: Ostrava nebo Zlín Vzdělání středoškolské se zaměřením na dopravu, ekonomiku, techniku. • Orientace v problematice veřejné osobní dopravy, znalosti v oblasti organizace práce autobusové dopravy. • Organizační schopnosti, zkušenosti s vedením většího počtu zaměstnanců, spolehlivost, samostatnost, flexibilita a týmová práce. • Vysoká odolnost vůči stresu, řidičské oprávnění minimálně skupiny B-aktivní řidič, příp. skupiny D, trestní bezúhonnost. • Praxe ve vedoucí pozici výhodou. • Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel - velmi pokročilý, MS Word, OS Windows), schopnost rychle se naučit pracovat s novým SW. • Trestní bezúhonnost, • aktivní přístup k řešení pracovních úkolů, odpovědnost. Náplň práce: • Připravuje, tvoří a optimalizuje turnusové příkazy v souladu se směrnicí pro tvorbu turnusů • Zajišťuje včasnou distribuci turnusů na jednotlivé provozovny • Jedná s krajskými úřady a koordinátory ohledně změn JŘ, změn licencí, řeší možné dopady a ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Vedoucí pobočky Praha
Před 580 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Klouček Petr Bc., tel.: 774 880 194, e-mail: p.kloucek@marent.cz - profesní životopis. Půjčovna stavebních strojů Marent patří mezi hlavní poskytovatele služeb v oblasti půjčování stavební techniky. Půjčovna je specializovaná na stavební stroje přední světové značky Caterpillar a je největší půjčovnou stavební techniky v České republice. Na trhu společnost působí více jak 10 let a do svého týmu hledá novou posilu na pozici – Vedoucí půjčovny stavebních strojů – pobočka Praha Náplň práce: . vedení a organizace půjčovny stavebních strojů . komunikace a péče o stávající zákazníky a vyhledávání nových . příprava, evidence a zpracování cenových nabídek a uzavíraní smluv . vedení smluvní a technické dokumentace zakázek . reporting a prezentace výsl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!
Před 266 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti automotive, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka nákupu a logistiky - Možnost využívat jazyky! Náplň práce: Komunikace s obchodními partnery, Domlouvání objednávek a dodání s dodavateli zboží, Zajišťování logistických služeb u dodavatelů – objednávka kamiónů pro přepravu zboží (ČR i Evropa), Objednávání materiálu potřebného na skladě a v kanceláři – objednávání přepravních boxů, obalového materiálu, kancelářských potřeb, Komunikace s celním deklarantem – domlouvání termínů, zasílání dokumentace, případně přítomnost při clení, Zajištění cenových nabídek zájemcům o spolupráci / klientům, Dohledávání jednotlivých dílů z objednávek, ověřování jejich dostupnosti, změny množství, cen atd. a předávání informací v rámci týmu, Shromažďování podkladů od zaměstnanců a předávání finančnímu oddělení (scanování účtenek, nemocenských, dovolených atd.), Vedení evidence pří... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Technický pracovník
Před 224 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
POŽADAVKY: vzdělání min. SŠ s maturitou v oboru stavebním, praxe v oboru stavebním, trestní bezúhonnost, ŘP sk. B POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou s možností prodloužení, platová třída 9. - výše platu dle praxe, zpracování objednávek a smluv, plnění povinností vodohospodáře na zařízeních přidělených provozním střediskem, provádění rozpočtu u svépomocné údržby, kontrolování rozpo... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referenti přípravy investic
Před 193 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou (3 roky), po zapracování možnost PP na dobu neurčitou, nástup možný od 1. 10. 2024 Náplň práce: zajišťovat přípravu přidělených investičních staveb na krajské silniční síti, tj. příprava podkladů (zadání diagnostiky, zadání veřejných zakázek malého rozsahu na zpracování projektové dokumentace aj.), koordinace průběhu přípravy jednotlivých akcí, řešení majetkoprávních vztahů, uzavírání dohod, smluvních vztahů, zpracování investičních záměrů a jejich průběžná aktualizace, zpracování závěrečných zpráv realizovaných akcí, předávání ukončených akcí majetkovému správci, práce se spisovou službou - dbát na dodržování zákona č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích a vyhlášky č. 104/1997 Sb. -SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru výhodou nebo gymnázium -Základní znalosti stavebního zákona, zákona č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích, včetně vyhl... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Knihovníci
Před 301 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: jana.vesela@szu.cz Hlavní náplň: poskytování komplexních knihovnických, bibliografických, referenčních a informačních služeb uživatelům. Správa a ochrana fondu. Zpracovávání rešerší a poskytování konzultačních služeb. Správa redakčního systému Actavia pro časopisy vydané SZˇU, příprava a zajišťování exportů metadat do specializovaných databází, spolupráce na vydavatelských činnostech. Požadujeme: VŠ vzdělání v magisterském studiu v oboru informace, média a knižní kultura/informační studia a knihovnictví nebo praxe ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
OBCHODNĚ-TECHNICKÝ SPECIALISTA PRODEJE - Servis + renovace VZT zažízení
Před 441 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
VAŠE ODPOVĚDNOST: - Příprava cenových nabídek a technických řešení v oblasti prodeje servisních služeb, zpracování postupů pro jejich realizaci - Práce s návrhovými softwary na zpracování řešeni renovací stávajících vzduchotechnických zařízení - Provádění měření parametrů vzduchotechnických jednotek v místě instalace za účelem zpracování návrhů jejich renovací - Aktivní vyhledávání servisních příležitostí v rámci již dodaných projektů - Nabízení dlouhodobých servisních kontraktů, kalkulace rozpočtů a vedení jejich agendy - Spolupráce se současným obchodním týmem při vyhledávání nových obchodních příležitostí a řešení zakázek VÁŠ PROFIL - POŽADUJEME: - Technické myšlení (SŠ/VŠ vzdělání technického směru) - Znalost TZB problematiky,... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Investiční referent/ka
Před 208 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Nástup možný ihned nebo dle dohody. Náplň práce: Koordinace předprojektové, projektové přípravy a zajištění vlastní realizace investičních akcí na majetku organizace. Zajišťování činností investora pro jednotlivé akce obnovy na objektech; zajišťování výběrových řízení dle vnitřních směrnic knihovny na zhotovitele (projekty, realizace staveb atp.); zajišťování výběrových řízení na příkazníka (tech. dozor stavebníka, koordinátora BOZP); účast na výběrových řízeních, příprava podkladů pro zadávací dokumentaci, uzavírání smluvních vztahů; kontrola smluvních vztahů, příprava koncepce údržby a obnovy staveb; zpracovávání žádostí o vydání závazných stanovisek; oznamování havárií, oznamování stavební činnosti, zpracování plánů oprav a údržby; aktivně se podílet na celém procesu svěřené stavební zakázky (akce) až do ukončení její realizace vč. veškeré související administrativy; spolupráce s TDI a koordinátorem BOZP; řešení odstranění zjištěných vad a reklamací; administrativa spojená se získ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Projektový manažer technických služeb
Před 224 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející firmu v oblasti facility managementu bytových domů, která patří k největším správcům rezidenčních nemovitostí s dlouholetými zkušenostmi v oboru, hledáme vhodné kandidáty na pozici Projektový manažer technických služeb. Náplň práce Zodpovědnost za proces příjmu a ukončení klienta ve správě, Zajištění technického pasportu nemovitosti, smluvních vztahů, provozu technologií, BOZP, PO a právních souvislostí, Hodnocení kvality dodávaných podkladů a služeb, návrhy na optimalizaci, Komunikace s klienty, dodavateli a kolegy, řešení reklamací, Koncepční rozvoj a koordinace s externími odborn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - LOGISTIK / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE - LOGISTIČKA
Před 291 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou (po zapracování na dobu neurčitou), jednosměnný provoz. Náplň práce: samostatná administrativní a logistická činnost; koordinace vychystávání výrobků/zboží k expedici; vychystávání dodacích listů, faktur; zajištění přepravy, vystavování přepravních dokladů; zpracování podkladů pro celní řízení, spolupráce s poskytovatelem celních služeb. Požadavky: SŠ vzdělání; zkušenost s prací v jakémkoliv ERP systému (K2 výhodou), uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook); zn... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Všechny inzeráty