Je nám líto, ale inzerát byl již smazán.

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
administrativní pracovník / markeťák
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - SŠ ekonomického nebo IT směru - samostatnost a tvůrčí myšlení Náplň práce: - správa webu, prezentace produktů na webu - správa IT, IS, internet marketing. - administrativní práce, tvorba faktur, dodacích listů atd. Výhoda: - tvorba www - grafické práce - znalost sol... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 5 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Jedná se o pozici pracovníka THP - skladová/ý účetní, vedení skladové evidence, or... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 5 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Jedná se o pozici pracovníka THP - skladová/ý účetní, vedení skladové evidence, or... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovnice
Administrativní pracovnice
Před 6 dny - Pardubický kraj - BAZOS
personalistka/účetní a administrativní pracovnice práce v Žichlínku Lanškroun 56301
Pardubický kraj
Neuvedeno
Společnost TYRON WELDING s.r.o. hledá plynule německy mluvíc
Společnost TYRON WELDING s.r.o. hledá plynule německy mluvíc
❗❗Společnost TYRON WELDING s.r.o. hledá plynule německy mluvícího stavbyvedoucího pro asistenční výpomoc. ❗❗ Hledáme: Německy mluvícího pracovníka pro asistenční výpomoc na právě probíhající zakázce v DE. Pracovní náplní bude zajištění komunikace s německy mluvícími klienty v naší oblasti působnosti. Odborná znalost našeho oboru není podmínkou. Jedná se o komunikaci s klienti v rámci kooperace s naším vedoucím pracovníkem. Požadujeme: Plynulá znalost německého jazyka slovem i písmem. Učenlivost, samostatnost, komunikativnost, proaktivita. Potřebný drajv, ambice. Cit pr... (více v detailu)
100 000
 Kč
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 15 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
VYHRAZENO PRO OZP POŽADAVKY: vzdělání nižší střední odborné, základy PC POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, vhodné pro OZP s max. 2 stupněm invalidity, jednosměnný pro... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 15 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
VYHRAZENO PRO OZP POŽADAVKY: vzdělání nižší střední odborné, základy PC POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, vhodné pro OZP s max. 2 stupněm invalidity, jednosměnný pro... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní výpomoc - možno i z domova
Administrativní výpomoc - možno i z domova
Před 14 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
montážní firma z oboru topenářství a fotovoltaiky hledá pracovníka pro výpomoc s administrativou - vystavování faktur, korespondence, ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník / odpadové hospodářství #2335 (25 - 35.000 Kč)
Před 15 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Společnost AVELI ECO s.r.o. se zaměřením na nakládání s odpady, hledá vhodného uchazeče na pozici Administrativní pracovník příjmu odpadů. Náplň práce: obsluha příjmu odp... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovnice - s jazyky AJ, Nj, IT
Administrativní pracovnice - s jazyky AJ, Nj, IT
Interiéry vyrábíme a dodáváme již 29 let. Staňte se členem našeho týmu a postavte s námi skládačku, jejíž dílky tvoří šťastní a spokojení lidé. Hledáte stabilní práci? Chcete být součástí inovativní české společnosti, velkého výrobce nábytku pro hotely, restaurace, bary a jiné veřejné prostory? Kontaktujte nás nebo nám rovnou zašlete svůj životopis. Rosteme a potřebujeme další posily. Nyní hledáme šikovnou kolegyni, která ovládá a nebojí se používat cizí jazyky, má ráda administrativu, excel a práci v kanceláři s PC a telefonem, konkrétně na pozici Administrativní pracovník/nice. Přidejte se mezi nás! Co vás u nás čeká? • zajištění chodu kanceláře – administrativní podpora vedení • písemná i telefonická komunikace v AJ, NJ, IT, RU – s externími dodavateli • zpracování administrativy k zakázkám (excel tabulky, emaily, …) • komunikace s ko... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník příjmu odpadů
Před 15 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Společnost AVELI ECO s.r.o. hledá na provozovnu skládky odpadů TKO Dvorce - Rejchartice zaměstnance na pozici Administrativní pracovník příjmu odpadů Nástup možný ihned nebo dle domluvy Náplň práce: obsluha příjmu odpadů, vedení hotovostní pokladny, vystavování a evidence účetních dokladů, vedení skladového h... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník příjmu odpadů
Před 15 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Společnost AVELI ECO s.r.o. hledá na provozovnu skládky odpadů TKO Dvorce - Rejchartice zaměstnance na pozici Administrativní pracovník příjmu odpadů Nástup možný ihned nebo dle domluvy Náplň práce: obsluha příjmu odpadů, vedení hotovostní pokladny, vystavování a evidence účetních dokladů, vedení skladového h... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ASISTENT/ ASISTENTKA OBCHODU
Před 15 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, vyřizování... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ASISTENT/ ASISTENTKA OBCHODU
Před 15 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, vyřizování... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní asistent/ka
Před 15 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Hledáme schopnou a dynamickou posilu (administrativního asistenta/asistentku), která se stane součástí našeho týmu v mladé a prosperující firmě v technologickém oboru. Vaším úkolem bude: o Správa emailové komunikace: Udržování pořádku v emailové schránce, efektivní a profesionální komunikace s klienty a obchodními partnery. o Práce v CRM systému: Zadávání dat, sledování klientů a správa obchodních případů. o Dohled nad firemními procesy: Monitorování a optimalizace procesů ve firmě pro zajištění hladkého průběhu operací. o Vyplňování smluv a dokumentů: Příprava a administrace smluvní dokumentace. o Správa sociálních sítí: Tvorba a sdílení obsahu, správa firemních profilů na sociálních sítích. o Telefonická komunikace: Přijímání telefonátů, zajištění kvalitního servisu pro klienty. Požadujeme: o Systematický přístup a zodpovědnos... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní asistent/ka
Před 15 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Hledáme schopnou a dynamickou posilu (administrativního asistenta/asistentku), která se stane součástí našeho týmu v mladé a prosperující firmě v technologickém oboru. Vaším úkolem bude: o Správa emailové komunikace: Udržování pořádku v emailové schránce, efektivní a profesionální komunikace s klienty a obchodními partnery. o Práce v CRM systému: Zadávání dat, sledování klientů a správa obchodních případů. o Dohled nad firemními procesy: Monitorování a optimalizace procesů ve firmě pro zajištění hladkého průběhu operací. o Vyplňování smluv a dokumentů: Příprava a administrace smluvní dokumentace. o Správa sociálních sítí: Tvorba a sdílení obsahu, správa firemních profilů na sociálních sítích. o Telefonická komunikace: Přijímání telefonátů, zajištění kvalitního servisu pro klienty. Požadujeme: o Systematický přístup a zodpovědnos... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník/ce ve stravovně
Před 20 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
popis: Administrativní pracovník/ce ve stravovně Nástup: 1.9.2024 do 28.2.2025 s možností prodloužení Mzda: 10900,- Kč - 13630,- Kč /částečný úvazek 20 hod Kontakt: PhDr.Mgr. Jitka Šnypsová, MBA, tel. 778 7751 171, email: info@centrumpribram.cz Místo výkonu: Bratří Čapků 277, Příbram Popis: Požadujeme: - Středoškolské vzdělání s maturitou - Trestní bezúhonnost - Dobrý zdravotní ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník/ce ve stravovně
Před 20 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
popis: Administrativní pracovník/ce ve stravovně Nástup: 1.9.2024 do 28.2.2025 s možností prodloužení Mzda: 10900,- Kč - 13630,- Kč /částečný úvazek 20 hod Kontakt: PhDr.Mgr. Jitka Šnypsová, MBA, tel. 778 7751 171, email: info@centrumpribram.cz Místo výkonu: Bratří Čapků 277, Příbram Popis: Požadujeme: - Středoškolské vzdělání s maturitou - Trestní bezúhonnost - Dobrý zdravotní ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní a spisový pracovník/ice
Před 21 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: zajišťování informačních a organizačních záležitostí pro ředitele organizace a vedoucí pracovníky organizace; komplexní zajišťování spisové služby organizace v souladu se zákonnými požadavky (správa datové schránky, e-mailové a telefonické podatelny organizace včetně podávání základních informací); pořizování zápisů z porad vedení organizace; vedení administrativní agendy ředitele organizace včetně její archivace; plánování schůzek a správa kalendáře ředitele organizace; správa agendy GDPR v součinnosti s pověřencem pro ochranu osobních údajů; zpracování podkladů a spolupráce na realizaci poptávkových řízení a veřejných zakázek malého rozsahu včetně komunikace se zřizovatelem; vedení centrální evidence poptávkových řízení, veřejných zakázek malého rozsahu a uzavřených smluv včetně jejich zveřejnění v registru smluv; každodenní obsluha běžné kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování); zpracování statistik a analýz. Požadujeme: minimálně 5 let praxe na obdobné pra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní a spisový pracovník/ice
Před 21 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: zajišťování informačních a organizačních záležitostí pro ředitele organizace a vedoucí pracovníky organizace; komplexní zajišťování spisové služby organizace v souladu se zákonnými požadavky (správa datové schránky, e-mailové a telefonické podatelny organizace včetně podávání základních informací); pořizování zápisů z porad vedení organizace; vedení administrativní agendy ředitele organizace včetně její archivace; plánování schůzek a správa kalendáře ředitele organizace; správa agendy GDPR v součinnosti s pověřencem pro ochranu osobních údajů; zpracování podkladů a spolupráce na realizaci poptávkových řízení a veřejných zakázek malého rozsahu včetně komunikace se zřizovatelem; vedení centrální evidence poptávkových řízení, veřejných zakázek malého rozsahu a uzavřených smluv včetně jejich zveřejnění v registru smluv; každodenní obsluha běžné kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování); zpracování statistik a analýz. Požadujeme: minimálně 5 let praxe na obdobné pra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK DOPRAVY
Před 22 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Lorenc Logistic, s.r.o. se sídlem v Klatovech přijme do hlavního pracovního poměru zaměstnance na pozici administrativního pracovníka dopravy. Vaší hlavní pracovní agendou bude včasné vyřízení požadavků zákazníka, zejména pak přijímání objednávek, zadávání do systému, vyřizování telefonní i emailové komunikace, zpracování podkladů pro fakturaci, spolupráce s ostatními členy dispečerského týmu. K práci u nás potřeb... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK DOPRAVY
Před 22 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Lorenc Logistic, s.r.o. se sídlem v Klatovech přijme do hlavního pracovního poměru zaměstnance na pozici administrativního pracovníka dopravy. Vaší hlavní pracovní agendou bude včasné vyřízení požadavků zákazníka, zejména pak přijímání objednávek, zadávání do systému, vyřizování telefonní i emailové komunikace, zpracování podkladů pro fakturaci, spolupráce s ostatními členy dispečerského týmu. K práci u nás potřeb... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Pomocný administrativní pracovník/pracovnice
Před 22 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Vyhrazeno pro OZP Pracovní doba (od - do): 7:00 - 11.00 hod. nebo do 12:00 hod.. Dle dohody a Vašeho zdravotního stavu upravíme úvazek i pracovní dobu. Hledáme nového kolegu/kolegyni do naší společnosti s rodinnou atmosférou na pozici Administrativní pracovník.... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Pomocný administrativní pracovník/pracovnice
Před 22 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Vyhrazeno pro OZP Pracovní doba (od - do): 7:00 - 11.00 hod. nebo do 12:00 hod.. Dle dohody a Vašeho zdravotního stavu upravíme úvazek i pracovní dobu. Hledáme nového kolegu/kolegyni do naší společnosti s rodinnou atmosférou na pozici Administrativní pracovník.... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Účetně administrativní pracovník
Před 25 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost zabývající se prodejem převážně italských potravin a jejich distribucí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Účetně administrativní pracovník. Náplň práce: Příprava podkladů pro přiznání k DPH, Příprava podkladů pro přiznání ke spotřební dani, Správa systému EMCS celní správy, Zpracování výkazů pro intrastat, Backoffice administrativní agenda, zejména v komunikaci s OVM, Fleet management – správa vozového parku, řešení pojistných událostí, Technicko-administrativní správa budov, Jako náhradník účtování banky, pokladny, přijatých faktur (v případě nepřítomnosti o... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Všechny inzeráty